Witam, to mój pierwszy post i wiem że temat wałkowany miliony razy ale...
przeglądając to i inne fora odnośnie zakupu sprzętu audio czytając wnikliwie nie jestem w stanie podjąc decyzji dotyczącej zakupu.
Szukam sprzętu stereo do pokoju 20m2, na którym będe słuchał głównie muzyki rap, blues, pop, rock, czyli mieszanka.
Czy któryś z forumowiczów może mi podpowiedzieć ew. pokierować moim wyborem?
Brałem pod uwage sprzęt nowy, teraz myślę o uzywanym. Amplituner, bądź sam wzmacniacz.
Z ofert które biorę pod uwagę:
-amplituner Yamaha RX-496 - Uzywany za ok. 300PLN
-Amplituner Yamaha RX497 Tytan + pilot - uzywany 400PLN
+ do tego kolumny Jamo s606
-YAMAHA RX 497+ YAMAHA CDX 497 + kolumny JBL ES 30- 2 letni za ok 1500PLN
Czy to jest dobry kierunek?
Jestem totalnym laikiem, ok. 20 lat temu miałem wzmacniacz unitry z altusami 110, później tylko glosniki przy komputerze.
Chciałem przeznaczyć na sprzęt do 2000PLN
P.S. Myślałem równiez o nowych ampl. Yamaha R-S300 i R-S500
3.1.15. Zabronione jest publikowanie wpisów przedstawiających problem, bez podania wystarczającej liczby informacji umożliwiającej zajęcie merytorycznego stanowiska przez innych Użytkowników forum. Tytuł wpisu powinien zawierać markę, model oraz skrótowy opis usterki.
Proszę użyć funkcji "Zmień".
GM
przeglądając to i inne fora odnośnie zakupu sprzętu audio czytając wnikliwie nie jestem w stanie podjąc decyzji dotyczącej zakupu.
Szukam sprzętu stereo do pokoju 20m2, na którym będe słuchał głównie muzyki rap, blues, pop, rock, czyli mieszanka.
Czy któryś z forumowiczów może mi podpowiedzieć ew. pokierować moim wyborem?
Brałem pod uwage sprzęt nowy, teraz myślę o uzywanym. Amplituner, bądź sam wzmacniacz.
Z ofert które biorę pod uwagę:
-amplituner Yamaha RX-496 - Uzywany za ok. 300PLN
-Amplituner Yamaha RX497 Tytan + pilot - uzywany 400PLN
+ do tego kolumny Jamo s606
-YAMAHA RX 497+ YAMAHA CDX 497 + kolumny JBL ES 30- 2 letni za ok 1500PLN
Czy to jest dobry kierunek?