Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot/206/1.1 - Peugeot 206 - przekaźnik pompy paliwa

25 Lip 2013 17:30 24273 53
  • Poziom 9  
    Mój Peugeot 206 1.1 z 2000 nie odpala, rozrusznik kręci, ale nie słychać załączania się pompy paliwa. Podejrzewam przekaźnik pompy.
    Gdzie go mogę znaleźć w tym modelu? Jak się do niego dostać?
    Jeśli można prosiłbym o jakieś zdjęcie.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 19  
    skrzynka bezpiecznikowa polewej stronie pod maska
  • Poziom 25  
    A bezpiecznik nr 25 (10A) w komorze silnika w porządku, że szukasz przekaźnika?
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 9  
    Tak, bezpiecznik w porządku. Tzn. ten przekaźnik jest gdzieś pod tymi bezpiecznikami pod maską?
  • Poziom 25  
    Pod maską, ale po prawej stronie samochodu (lewej jak otworzysz maskę), pod komputerem silnika. Musisz odkręcić komputer a pod nim jest przekaźnik 15-pin. (brązowa kostka).
  • Poziom 9  
    Bardzo dziękuję za informację! Sprawdzę, może to ta przyczyna.
  • Poziom 31  
    Najprawdopodobniej to nie jest ta przyczyna.
  • Poziom 15  
    Bardzo ważne - komunikacja ze sterownikiem silnika jest? Mi to wygląda na typową bolączkę tych autek.
  • Poziom 9  
    No właśnie, byłem u elektryka i z tą komunikacją jest problem. Powiedział mi, że tak naprawdę może mi powiedzieć dopiero coś, gdy samochód znów nie będzie odpalał.
  • Poziom 25  
    Posprawdzaj złącza, przeczyść styki (śniedź), spryskaj Kontaktem. Sprawdź połaczenia z masą.
  • Poziom 15  
    Wydaje mi się, że jak dobrze poruszasz wiązką między BSM (skrzynka bezpieczników w komorze silnika) a ECU to problem z odpalaniem wróci + nie będzie komunikacji.
  • Poziom 9  
    Spróbuję, bo znowu nie chodzi i nie widzę żadnego przekaźnika pod tym komputerem. Gdzie on jest? Jak nie odpala to natomiast coś jakby cyka w okolicy tego komputera.
  • Poziom 24  
    Witam nie chcąc zaśmiecać forum odgrzeje kotleta. Pacjent to 307 1.6 16V 2001r. a objawy takie, na zimnym pracuje do póki nie próbuję ruszyć , wówczas gaśnie, na ciepłym nieco lepiej ale i tak nie więcej jak 2k rpm. Na lpg(stag4) jedzie normalnie. W PP2000 brak błędów tylko na jałowym ubogo nie przekracza 0.1v po przygazowaniu gaśnie. Robiąc test pompy(silnik nie pracował) paliwa nabiło max 2bar, na pracującym zgasł troszkę mi sikło. I moje pytanie czy powinno być 3.5 bar ciśnienia paliwa, czy naprawdę nie ma filtra paliwa, może źle szukam, i czy oprócz pompy coś jeszcze mam sprawdzić?
    Z góry dziękuję za pomoc.
  • Moderator Samochody
    Za małe ciśnienie, pompa do wymiany
  • Poziom 24  
    Dzięki Carrot. pompa zamuwiona, jutro wymiana, napisze o efektach.
    Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Wracam do tematu. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w tym modelu Peugeota 206 1.1 z 2000 r? Pod komputerem nie znajduję takiej kostki, proszę o pomoc.
  • Poziom 10  
    Czesc, mam problem z Peugeotem 206, 1.1 z 2000r . Mianowicie nie slychac pompy paliwa podczas wlaczenia zaplonu, auto na chwile odpala ale po sekundzie gasnie. Slychac jak po wlaczeniu zaplonu przekaznik po lewej stronie komory silnika sie zalacza i po kilku sekundach wylacza.
    Zmierzylem napiecie na wtyczce pompy paliwa i po wlaczeniu zaplonu jest 7,5v (mierzone na zewnetrznych stykach wtyczki). Czy to wadliwy przekaznik?
    Dodatkowo po wlaczeniu zaplonu caly czas slychac silniczek krokowy na przepustnicy, caly czas pracuje i sie nagrzewa, czy tak ma byc?
  • Poziom 10  
    Witam. Również mam problem z zasilaniem pompy więc chciałbym się włączyć. Peugeot 206 1,1 1998 rok. Po włączeniu zapłonu nie pracuje pompa paliwa. ECU Magneti Marelli (jedna wtyczka trójrzędowa). Sprawdziłem podwójny przekaźnik który jest pod ECU.Ten który steruje pompą nie ma masy z pina nr 7 z ECU. Po podaniu masy przekaźnik zwiera i pompa zaczyna pracować. Mam również problem z komunikacją z ECU. Niby się połączy ale nie można odczytać danych. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną tego że ECU nie wystawia masy na przekaźnik pompy?
  • Poziom 35  
    jarekkozub napisał:
    Ma ktoś pomysł co może być przyczyną tego że ECU nie wystawia masy na przekaźnik pompy?


    Immo trzyma. Nie wystawi masy jak nie odblokuje Immo.
    A jak piszesz że są problemy z odczytem to albo ECU leży albo instalacja.
  • Poziom 10  
    Dzięki za zainteresowanie. Nie dopisałem, że rozrusznik kręci ( chyba, że nie jest odcinany przez immobiliser)?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Co może być przyczyną nagłej awarii immobilisera?
  • Poziom 35  
    Rozrusznik nie jest odcinany przez Immo.

    Napisałem wyżej.
  • Poziom 10  
    Witam. Dzisiaj całkowicie straciłem łączność z samochodem (206 1.1 99r) więc jeśli ktoś dysponuje schematem ECU i sterownika w kabinie po stronie kierowcy byłbym wdzięczny. W sumie jeśli macie to proszę również o skrzynkę bezpiecznikową pod maską. Muszę sprawdzić gruntownie wszystkie przewody. Najlepiej razem z legendą tak abym mógł sprawdzić połączenie gniazda diagnostycznego i pozostałych urządzeń. Samochód nie był mi ostatnio potrzebny i grzebałem przy nim od czasu do czasu ale już pora aby zabrać się za niego porządnie i temat zakończyć. Pozdrawiam.
  • Poziom 35  
    jarekkozub napisał:
    sterownika w kabinie po stronie kierowcy


    A jaki sterownik? Bo sterowników jest "kupa". A typowego BSI nie szukaj w tym aucie z tego rocznika.
  • Poziom 2  
    Witam. Mam podobne objawy jak wyżej w poprzednich postach czy ktoś rozwiązał problem, bujam sie z tematem i cieżko mi to coś zdiagnozować. Pytanko czy ten komputer pod ktorym jest przekaźnik pompy paliwa jest rozbieralny?. Pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    ... w moim przypadku okazało się, że sterownik silnika wyzionął ducha. Dziękuję wszystkim zaangażowanym i pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    Czytam ten post od początku i nie wiem o co chodzi, bo sam mam taki problem jak na początku tematu a rozwiązań do końca nie widać, albo przekaźnik albo bsi albo coś tam i najlepsze że temat zawsze się urywa i każdy pisze że ma tak samo i koniec. Ciekawy jestem jaki jest finał
  • Poziom 35  
    jagielski rafał napisał:
    Czytam ten post od początku i nie wiem o co chodzi, bo sam mam taki problem jak na początku tematu a rozwiązań do końca nie widać, albo przekaźnik albo bsi albo coś tam i najlepsze że temat zawsze się urywa i każdy pisze że ma tak samo i koniec. Ciekawy jestem jaki jest finał

    A auto z którego roku masz?
  • Poziom 10  
    pepe150 napisał:
    jagielski rafał napisał:
    Czytam ten post od początku i nie wiem o co chodzi, bo sam mam taki problem jak na początku tematu a rozwiązań do końca nie widać, albo przekaźnik albo bsi albo coś tam i najlepsze że temat zawsze się urywa i każdy pisze że ma tak samo i koniec. Ciekawy jestem jaki jest finał

    A auto z którego roku masz?
    Peugeota mam z 2001r salonowe i tylko moje heee 1.1 i 60koni. Na początku po przekreceniu kluczyka już słychać było że pompa swiruje, raz się załączała i znowu to samo, tak jakby immo odłączało prąd. Teraz już nie słyszę pompy auto normalnie kręci. Biorę pod uwagę stacyjke na początek, potem przekaźnik i na końcu pompę, ale na początku tej sytuacji jak na gazie jechałem to tak samo podczas jazdy auto się wyłączało czyli pompa nie miła z tym nic wspólnego. Tak jakby immo odciął prąd na stacyjce.
  • Poziom 35  
    Immo nie na takiej zasadzie działa. Jakby tak działało to by nie kradli samochodów z systemem Keyless.
    We francuzach z PSA Immo powoduje że auto nie odpala.
    W grupie VAG auto odpala ale zaraz gaśnie.

    Immo nie odcina napięcia na stacyjce, tylko blokuje komputer silnika by nie odpalił (brak zasilania pompy paliwa, brak napięcia na cewce WN).

    Więc w twoim przypadku jak na LPG gasł, to warto może skłonić się ku czujnikowi wału? Nie ma obrotów - nie ma kluczowania wtrysków.
  • Poziom 10  
    Tylko zastanawia mnie co jest grane, bo na początku jak przekręciłem kluczyk to pompa się włączała i od razu wyłączała i tak parę razy i zapalił chwila i gasł. Wyjąłem bezpiecznik od gazu bo myślałem że może coś nie tak, to wogole nie wiem jakim cudem nie było prądu na stacyjce. Po przekreceniu wogole nic się nie działo, wsadzilem bezpiecznik spowrotem tak jak był i znowu brak możliwości zapalić. Odłączyłem aku na chwilę i też nic nie dało. Musiałem auto na Line i 1km pod blok holowanie i potem już tak samo kręcił z kluczyka ale nie odpalił. Teraz kręci jak zawsze ale wogole pompa nie działa, nie słychać jej.