Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dekoder telewizji kablowej Multimedia Polska

26 Lip 2013 18:52 6321 2
  • Poziom 8  
    Proszę o proste wytłumaczenie bo jestem kompletnym laikiem w dziedzinie elektroniki.

Ostatnio kupiłam nowy tv. Jakość obrazu mnie nie zadowala, ale przypuszczam, że to wina sygnału. Mam TV kablową cyfrową Multimedia PL. W moim pakiecie mam dużo kanałów HD. Co z tego, skoro dekoder mam stary bez HD (jeszcze od poprzedniej firmy która została przejęta przez MP) i w dodatku podpięty z TV przez SCART. W nim jej wsadzona jakaś karta. Pisałam do MP o wymianę dekodera, ale mi wciskają że muszę wziąć nowy pakiet za 79 zł czyli za znacznie więcej niż mam teraz, a mi się to nie uśmiecha.
    1.Czy mogę jakoś polepszyć sygnał z posiadanego dekodera?
    2. Czy istnieje taka możliwość, że sama sobie kupię ten dekoder HD tak żeby mi odbierał normalnie dalej te kanały kablowej. Czy te sprzedawane w sklepach mają miejsce na tą kartę i czy mi ją odczytają? Co w sytuacji gdy np. za rok będę chciała zamienić dostawcę TV np. na Polsat Cyfrowy? Czy ten "nowy" dekoder mi się wtedy przyda?

Z góry dzięki za pomoc.

PS> A może znacie jakiegoś kumatego speca z tematu TV kablowej i cyfrowej z okolic Bytomia? Jestem skłonna nawet zapłacić za konsultację i podłączenie.
  • Poziom 31  
    Tak ogólnie nic nie wskórasz. Albo ich dekoder (kablówka), albo satelitarny (Polsat, NC+). Tu i tu masz abonament. Pozostaje ci jedynie 20 kanałów bezpłatnej TV naziemnej.
  • Poziom 43  
    ualalala napisał:
    1.Czy mogę jakoś polepszyć sygnał z posiadanego dekodera?

Nie.
    ualalala napisał:
    2. Czy istnieje taka możliwość, że sama sobie kupię ten dekoder HD tak żeby mi odbierał normalnie dalej te kanały kablowej