Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Wybór samochodu 17-20k, rok prod. > 2005

Kurihan 28 Jul 2013 17:47 1989 5
NDN
    Kurihan
    Level 10  
    Witam serdecznie. Jestem 23 letnim studentem przebywającym obecnie na wakacyjnej emigracji w celach zarobkowych z moją życiową partnerką. Na chwilę obecną jesteśmy w miarę szczęśliwymi posiadaczami Peugeota 206 z 2001 roku, który niestety przestał nas w pełni satysfakcjonować. I to przez pryzmat braku miejsca które jak najbardziej jest potrzebne w czasie naszych częstych wspólnych wyjazdów (2+2 osoby i bagaże) w góry czy wszelakiego rodzaju bezdroża, i przez brak wystarczającego poczucia bezpieczeństwa, które poczuliśmy po małej kraksie na niemieckiej autostradzie.
    Z związku z tym, bardzo stanowczo przymierzamy się do zakupu nowego samochodu i oddania ‘w rodzinę’ naszego zasłużonego ‘peżiego’. Wiadomym jest, że wybranie właściwego modelu i odpowiedniego do niego silnika padło na mnie, dlatego zwracam się do Was, drodzy forumowicze o małą pomoc i porady. Uwierzcie, że każdy konstruktywny komentarz w mojej sprawie będzie mi bardzo pomocny i za każdą sugestię bądź poradę serdecznie dziękuję.