Witam.
Posiadam fiestę z 94r która była z silnikiem 1.3 8v z zewnetrznym edisem na wykończeniu,kupiliśmy silnik 1.6 16v zetec z escorta ze szrotu,niestety bez wiązek itp.
Pomocny kolega który b.dobrze zna fordy dokompletował mi wiązki,eec i wsio co potrzebne.
Podpiełem pod to 1.6 wiązke silnika wraz ze sterownikiem z 1.8 dohc (po przełożeniu pinów w szarej wtyczce sterowania silnikiem) z również zewnętrznym edisem.
Auto odpalało,ciężko i z max otwartą przepustnicą ale odpalało,nie miało wolnych obrotów oraz dość mocno kopciło na siwo.
Sprawdziłem kompresję (po 15 na każdym z tłoków,próba olejowa również pomyślna)wymieniłem przepływomierz (oba niestety z 2.0 posiadam),sondę lamda,liswtę wtryskową z wtryskami i regulatorem i dalej to samo.
Po starym escorcie została mi ori wiązka z 1.6 zetec więc zakupiłem odpowiednie ECU z "wbudowanym" edisem i po przełożeniu pinów we wspomnianej wyżej szarej wtyczce auto ma dalej te same problemy z tym że kopci dużo mocniej i czuć nie przepalone paliwo,nie mam juz pojęcia za co się dalej zabrać.
Reset i adaptacja ecu robione po każdej podmianie elementu.
Silnik wcześniej nie widział lpg,kompresja jak już pisałem w normie,jedyne co to wymieniłem pompę wody na nową bo takowa mi została,możliwe acz wątpliwe że rozrząd sie przestawił,takie cyrki by się działy i najgorsze że za 30L paliwa zrobiłem niecałe 30km??
Prosiłbym o jakiś schemat połaczeń silnika dla 1.6 bez zewnetrznego edisa oraz pomoc w naprowadzeniu na problem.
Pozdrawiam
Posiadam fiestę z 94r która była z silnikiem 1.3 8v z zewnetrznym edisem na wykończeniu,kupiliśmy silnik 1.6 16v zetec z escorta ze szrotu,niestety bez wiązek itp.
Pomocny kolega który b.dobrze zna fordy dokompletował mi wiązki,eec i wsio co potrzebne.
Podpiełem pod to 1.6 wiązke silnika wraz ze sterownikiem z 1.8 dohc (po przełożeniu pinów w szarej wtyczce sterowania silnikiem) z również zewnętrznym edisem.
Auto odpalało,ciężko i z max otwartą przepustnicą ale odpalało,nie miało wolnych obrotów oraz dość mocno kopciło na siwo.
Sprawdziłem kompresję (po 15 na każdym z tłoków,próba olejowa również pomyślna)wymieniłem przepływomierz (oba niestety z 2.0 posiadam),sondę lamda,liswtę wtryskową z wtryskami i regulatorem i dalej to samo.
Po starym escorcie została mi ori wiązka z 1.6 zetec więc zakupiłem odpowiednie ECU z "wbudowanym" edisem i po przełożeniu pinów we wspomnianej wyżej szarej wtyczce auto ma dalej te same problemy z tym że kopci dużo mocniej i czuć nie przepalone paliwo,nie mam juz pojęcia za co się dalej zabrać.
Reset i adaptacja ecu robione po każdej podmianie elementu.
Silnik wcześniej nie widział lpg,kompresja jak już pisałem w normie,jedyne co to wymieniłem pompę wody na nową bo takowa mi została,możliwe acz wątpliwe że rozrząd sie przestawił,takie cyrki by się działy i najgorsze że za 30L paliwa zrobiłem niecałe 30km??
Prosiłbym o jakiś schemat połaczeń silnika dla 1.6 bez zewnetrznego edisa oraz pomoc w naprowadzeniu na problem.
Pozdrawiam