Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes W210 E290 - Nowa stacyjka + Immobiliser brak zapłonu

29 Jul 2013 18:59 8148 11
  • Level 10  
    Witam
    Tydzień temu zablokowała mi się stacyjka w W210 2.9 TD 96r(kluczyk scyzoryk)...
    ..Kluczyka nie dało się przekręcić, ani w żaden sposób rozkręcić stacyjki, więc musiałem ją rozwiercić...
    Zakupiłem drugą stacyjkę z kluczykiem i immo (tym pudełeczkiem małym za licznikiem)... Wszystko podłączyłem, centralny z kluczyka działa... ale auto nie odpala... jak przekręcam kluczyk miga czerwona i zielona dioda na lusterku... tak jakby immobiliser nie przyjmował kluczyka..
    Pomóżcie koledzy co zrobić, auto stoi w Niemczech, mój ojciec tam jest i czeka na jakąś instrukcje..
    Czy kluczyk trzeba jakoś zakodować??
    Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź
  • Level 34  
    Instrukcje, jakim sprzętem dysponujesz?
  • Level 10  
    W domu mam tylko carsoft...tam nic...ale jak będzie trzeba to kupię
  • Level 34  
    Najszybciej jak dołożysz do komletu co założyłeś ster silnika, ewentualnie przełożysz transponder ze starego do nowego kluczyka no i puszkę immo tą co była oryginalnie.
  • Level 21  
    Puszka immo musi być dopisana do sterownika silnika. Inaczej auto nie zapali.
    Więc albo sterownik na dziewice i dopisanie SD, albo szukaj kompletu klucz+puszka+sterownik silnika.
  • Level 10  
    A jakbym podłączył stare immo i przy odpalaniu zetknął groty starego kluczyka do nowego...odpaliłby??
    W oplu taka magia działała...
    Chociaż żeby na Polskę zjechać

    drugie pytanie...carsoftem raczej wyczyścić nie dam rady komputera silnika ...co bym do tego potrzebował?
  • Level 21  
    załóż org puszkę, org kluczyk wsadź w pętlę-czytnik który jest nasadzony na przód stacyjki.

    Carsoftem nic nie zrobisz w tym temacie.
  • Level 10  
    "załóż org puszkę, org kluczyk wsadź w pętlę-czytnik który jest nasadzony na przód stacyjki."

    możesz dokładniej?? :| ..w elektronice nie jestem mocny..;p... spec od elektroniki jest na wakacjach...i nie mam z nim kontaktu...
  • Helpful post
    Level 21  
    Stacyjka ma "na przodzie" szeroki czarny pierścień połączony z puszką immo przewodem - to antena. Zdejmij ją ze stacyjki, do środka tej pętli wsadź oryginalny klucz. Podłącz to od swojej oryginalnej puszki, którą wepnij do oryginalnej instalacji samochodu, z oryginalnym komputerem ;)

    Na zdjęciach na szybko wygrzebanych z internetu antena na stacyjce i sama antena po zdemontowaniu. Mercedes W210 E290 - Nowa stacyjka + Immobiliser brak zapłonu Mercedes W210 E290 - Nowa stacyjka + Immobiliser brak zapłonu
  • Helpful post
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Ale kombinacje, zakładaj stare graty i tylko przekładasz grot w kluczyku! Jak otworzysz scyzoryk do polowy, zobaczysz bolec blokujący grot, lub przekładasz z obsadką grota. Całe 5 minut roboty.
  • Level 10  
    Dzięki wielkie...jestem dłużnikiem;p
  • Level 10  
    Witam
    Powracając do tematu... od starej stacyjki (starego immo, który mam teraz podłączony) miałem tylko jeden kluczyk, od nowej dwa...
    ... Więc chciałbym podłączyć nowe immo i zgrać je z sterownikiem silnika tak, aby mieć dwa kluczyki...
    ...Co muszę mieć, jaki sprzęt, żeby nowe immo wprowadzić do sterownika silnika?
    Pozdrawiam