Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wojskowy czy marketowy agregat prądotwórczy?

30 Lip 2013 23:45 13089 14
  • Poziom 9  
    Witam.
    Dowiedziałem się, iż nie będę miał na działce prądu jeszcze długo :( ,
    dlatego planuję zakup jakiegoś agregatu.
    Jako, iż jestem zielony w tej kwestii, prosiłbym o podpowiedź profesjonalistów.
    Poniżej kilka fot - nie ukrywam, że wolałbym nie wydawać fortuny :) /oba ok. 600pln.
    Będę go używał sporadycznie.
    Wojskowy dość ciężki, ale coś mi podpowiada ,że są to rzeczy nieśmiertelne, bezawaryjne :) .
    Ten drugi ma 1 gniazdo, czyli mogę podłączyć każde narzędzie o dowolnej mocy, a nie dzielić ma ilość gniazd.
    Generator ma służyć do podłączania różnych narzędzi, a później przy awarii prądu w domu.
    Oczywiście nie upieram się i posłucham Waszych rad, co wybrać?
    Pozdrawiam.
    Wojskowy czy marketowy agregat prądotwórczy? Wojskowy czy marketowy agregat prądotwórczy? Wojskowy czy marketowy agregat prądotwórczy? Wojskowy czy marketowy agregat prądotwórczy?
  • Poziom 33  
    W/g mnie - wojskowy - ciężki, paliwożerny, ale jak dobrze wyregulowany to solidny. Ten drugi - specjalnie nie wierzyłbym w te 4800W - prostszy w obsłudze - zalać i odpalić.
    Osobiście zaryzykowałbym ten wojskowy - nawet jeżeli trzeba byłoby jakiś remont zrobić...

• VIP Zasłużony dla elektroda
    wzagra napisał:
    nie wierzyłbym w te 4800W

Z badzo podobnego z 'bidą' miałem 1500W!
  • Poziom 9  
    A jednak
    Tak myślałem że to jakiś kit
    Hondy o podobnej mocy to koszt 6000-8000pln
    Na tym wojskowym jest tabliczka UZIEMIĆ
    Co to oznacza?
    Jak sprawdzić maszynę?
    /miernik do gniazda, podłączyć np odkurzacz? inaczej?/
    Wielkie dzięki za odpowiedzi!
  • Poziom 25  
    Te 4800W to pewnie jakaś moc chwilowa. Po za tym, moce agregatów podaje się jako pozorne w VA, a nie w W.