Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Win7 64bit oraz Intel Core i5-3470 - blue screen w grze Battlefield 3

31 Lip 2013 22:51 1365 5
  • Poziom 9  
    Witam. kupiłem 4 dni temu Battlefield 3. po godzinie gry wyskoczył mi blue screen, Komputer składałem całkiem nie dawno i powinno mi wszystko grac a tak nie jest.
    Intel(R) Core (TM) i5-3470 CPU @ 3.20GHz
    Ram 8 GB, Windows 7 64
    AMD Radeon HD 7700 Series

    jakieś sugestie czym to może być spowodowane?
    wiem na pewno ze dysk twardy mam słaby ale czy moze to byc tego powód ?
  • Moderator - Komputery Serwis
    Podaj kod BSOD-a.
    Jaki zasilacz?. Marka/model.
    Daj screena z Crystal Disk Info.
  • Poziom 9  
    Win7 64bit oraz Intel Core i5-3470 - blue screen w grze Battlefield 3


    modecon feel 400
    390w


    bsod mi sie nie zapisał jutro jakoś będę grał to pewnie wyskoczy
  • Poziom 28  
    O ile to nie wina kurzu w środku kompa, to zasilacz do odstrzału. Kup chiefteca/fortrona/enermaxa 450W i będzie OK.
  • Poziom 9  
    Zrobiłem format dysku i zainstalowałem wszystko od nowa i problem znikł