Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

bmw e 87 - montaz swiatel do jazdy dziennej

Agdamski 01 Aug 2013 19:03 2388 11
  • #1
    Agdamski
    Level 10  
    (z gory przepraszam,jezeli temat byl juz poruszany,szukalem i nic)
    Witam.
    Mam maly problem z odnalezieniem jakiegos kabla/przewodu/kostki w ktorej nie ma napiecia bez kluczyka.
    Tzn.montuje swiatla do jazdy w dzien w bmw e 87;
    ledy maja 3 kable: 1 pod swiatla postojowe, 1 pod mase i 1 pod stacyjke.
    Problem w tym,zeby dostac sie pod stacyjke trzeba rozbierac pol auta,to samo dotyczy bezpiecznikow w przedziale silnika,wszystkie maja napiecie bez kluczyka.A jak moze niektorzy wiedza w bmw 1 ,bezpieki sa w schowku ,a tam cos podpiac to masakra,wiec szukam czegos pod maska.
    Ma ktos moze jakis pomysl?
  • Helpful post
    #2
    User removed account
    User removed account  
  • #3
    Agdamski
    Level 10  
    pod maska szukalem dzisiaj na kazdym kablu i kostce,wszedzie napiecie,zapalniczka jestw srodku i bezpieki a tam sie przebic to masakra,tymbardziej ze w schowku nie mam jak wsadzic kabla ,za wasko...
    15 sterowanie sielinkiem gdzie to dokladnie znajde.dzieki
  • Helpful post
    #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    Agdamski
    Level 10  
    jutro sprawdze ,jak na razie to dzieki
  • Helpful post
    #6
    miler80
    Level 34  
    Nie radzę się podpinać z tym pod ECU silnika czy CAS tak ci podpowiem. Szukaj 15 w skrzynce albo gdzieś indziej.
  • Helpful post
    #7
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    Agdamski
    Level 10  
    dzisja szukałem na alternatorze i też nic ,ściągnęła filtr z klimy ,blachy na których leżał jeszcze jakieś plastiki aż dostałem sie do bezpieczników i jakiś kostek no i tam też porażka,wszystko pod prądem...,problem w tym że nie mam podnosnika ani kanału.
    Nie chce przebijać sie do kabiny (no w ostatecznosci ) to też dotyczy bezpiecznikow w schowku, fatalne dojście.czy w tym aucie naprawdę nie ma jednego kabla bez prądu?
  • #9
    User removed account
    User removed account  
  • #10
    bart_318
    Level 13  
    A nie lepiej przekodować, żeby światła mijania działały jako DRL? W jedynce da się to zrobić bez problemu wówczas światła mijania włączają się automatycznie "po kluczyku".
  • #11
    Agdamski
    Level 10  
    no i po problemie.
    znajomy wywalil kabel sterujacy ,wstawil jakas kostke podlaczyl pod pozycyjne i dziala bez przebijania sie do kabiny.
    dzieki za rady.
    A i przy okazji
    pojawil sie nowy problem.
    zmienilem postojowe i te nad tablicami z tylu na ledy.
    Pokazuje mi teraz 3 razy blad w oswietleniu.Najlepsze ze w rejestracji jedna normalana byla spalona i komputer nic nie pokazywal,jak zmienilem w sumie 4 sztuki na ledy komp.pokazuje 3 razy blad w oswietleniu-gdyby pokazywal 4 razy to jeszcze moze bym zrozumial ale 3 ?
    Moja teoria-inne napiecie ,czy natezenie .ogolnie przyjete jest ze ledy pobieraja mniej pradu,wiec moze dla tego ten blad.
    Jakies sugestie ?
  • Helpful post
    #12
    bart_318
    Level 13  
    Agdamski wrote:
    Jakies sugestie ?
    Tak - wywal ledy albo kup takie z rezystorem i radiatorem. Tanie nie są ale nie powodują błędów (zazwyczaj). Dioda led działa na innej zasadzie (stawia mniejszy opór) niż żarówka wolframowa, przez co kompy w autach wyłapuja to jako przerwę w obwodzie. Najlepszym rozwiązaniem jest powrót do oryginału, bo nawet te "lepsze" ledy potrafią działać jak stroboskop i też powodować błędy.