Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki Migomat kupić w 2013r od 1000zł do 1300zł Wymiana progów w aucie

yes83 01 Aug 2013 22:31 9396 7
    yes83
    Level 15  
    Witam. Tematów podobnych było kilka (przejrzałem) ale chce sprecyzować, jestem Amatorem kiedyś blacharzem samochodowym, migomat potrzebuje do wymiany progów w skodzie 120/Rapid, do tej pory łatałem zwykła spawarką na elektordy i to była rzeż bo przepalała blachę, w dodatku nieraz zardzewiała 89r produkcji.

Spawarki nie będę często używał (do 2 samochodów) sprzęt potrzebuje na powiedzmy 2 miesiące i później będzie sie kurzył aż do następnego roku czy pomysłu.

Podkreślam ze chce spawać cienkie blachy w samochodzie i tylko do tego potrzebuje ten migomat, koszt zrobienia 2 progów u mechanika to 600zł a ja mam 2 auta to za to kupie Miga i sam zrobię.

Założyłem temat bo co roku coś nowego wychodzi a nikt tu nie precyzował ze chce tylko do auta miga, czytając tu posty z podobnych tematów każdy narzeka na migomaty z Hipermarketu chciałbym to jednogłośnie potwierdzić lub zaprzeczyć, mam około 1000zł do 1300zł na wydanie na migomat, pasowało by mi żeby było w tej cenie pełne wyposażenie (butla, maska, drut) pasowało by również Euro złącze, ewentualnie bez jeśli są takie które dobrze prowadza drut. Nie znam sie szczerze na Migomatach, na praktykach mieliśmy jakiś za 4 tysiaki ja mam tysiaka. Prosił bym o pomoc bo w Poniedziałek będę juz miał kupione progi które chce wymienić i do wtorku pasowało by mieć polecany sprawny migomat.
    Siłe mam ale potrzebuje cos na 220V bo musiał bym przedłużkę do 380V kupić.
    Jeśli jest tak jak ze zwykłymi spawarkami ze na siłę 2x lepiej spawają to może nawet kupie ta przedłużkę na 380V o ile ktoś to potwierdzi ze na bank z 220V cienkie blachy będzie trudniej spawać.
    zdenek_zdenek
    Level 26