Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kamera Cofania Mitsubishi - proszę o wskazówki jak połączyć kamerę cofania.

Mega Adacho 04 Sie 2013 11:20 3276 5
  • #1 04 Sie 2013 11:20
    Mega Adacho
    Poziom 2  

Witam wszystkich,
    jestem rolnikiem, żniwa rozpoczęły się na dobre. Kombajn do zboża to duży pojazd i czasami podczas cofania nie ma kto mną pokierować więc przydałaby się kamera cofania. Otóż, kupiłem taką kamerę wraz z monitorem - tyle, że od monitora jest oderwany przewód, a kamera ma kabel zakończony wtyczką.
    Tu pojawia się problem ponieważ nie mam zielonego pojęcia jak to podłączyć :| Podczas kupowania tego zestawu myślałem, że mój elektryk będzie w stanie to podłączyć - myliłem się - więc wierzę w to, że Wy mi pomożecie jako fachowcy - liczę, że mi pomożecie... w końcu chodzi o zwiększenie bezpieczeństwa :D
    Zamieszczę kilka fotek i specyfikacje, które udało mi się znaleźć w internecie.
    Bardzo proszę o zainteresowanie i pomoc, z góry dziękuję!
    Kamera Cofania Mitsubishi - proszę o wskazówki jak połączyć kamerę cofania. Kamera Cofania Mitsubishi - proszę o wskazówki jak połączyć kamerę cofania. Kamera Cofania Mitsubishi - proszę o wskazówki jak połączyć kamerę cofania. Kamera Cofania Mitsubishi - proszę o wskazówki jak połączyć kamerę cofania. Kamera Cofania Mitsubishi - proszę o wskazówki jak połączyć kamerę cofania. Kamera Cofania Mitsubishi - proszę o wskazówki jak połączyć kamerę cofania.

Proszę nie raportować, temat pozostawiam w tym dziale!
    [_P_]

0 5
  • Sklep HeluKabel
  • #2 04 Sie 2013 12:20
    Robert 1960

Poziom 32  

Witam !
    Na przedostatnim zdjęciu masz chyba drugą stronę wtyku ! Wrzuć zdjęcie samego wtyku jeszcze !

0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 04 Sie 2013 22:50
    Mega Adacho
    Poziom 2