Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ATTiny25 - budowa RC Switch`a

BILGO 04 Sie 2013 18:26 1812 4
  • #1 04 Sie 2013 18:26
    BILGO
    Poziom 38  

Witam.

Z racji iż jestem początkujący w programowaniu i dopiero się uczę mam do Was pytanie w jaki sposób wykonać taki o to RC Switch http://www.webx.dk/rc/four-way-bit-switch.htm na ATTiny25 ? Dlaczego ATTiny25? Ponieważ mam akurat 5 sztuk pod ręką.
    Z wykonaniem PCB i pewnie samym programowaniem nie będę miał problemów, lecz z napisaniem programu to inna bajka :( .
    Mam teraz do Was prośbę, czy pomoglibyście mnie nakierować na odpowiednią drogę? Od czego zacząć?
    Wiem, że program ma funkcjonować w ten sposób, że ma on porównywać czas trwania stanu wysokiego sygnału PWM podanego na odpowiednie wejście z zaprogramowanym (ustalonym) czasie jeśli będzie czas równy bądź np. większy to uC na wyjściu wystawi logiczne 1...
    Proszę o szybką odpowiedź.

PS. Ostatecznie jeśli ktoś czułby się na siłach to proponuję nie jako zlecenie, a o szczegóły proszę pytać na PW z racji iż zależy mi bardzo na czasie.
    Do końca nadchodzącego tygodnia :( !

0 4
  • #3 04 Sie 2013 21:06
    BILGO
    Poziom 38  

Dzięki markoz7874 spróbuję coś poczytać, zrozumieć, pomyśleć i coś wykonać :)
    Lecz dalej proszę o odpowiedzi, może ktoś w swoich zasobach znajdzie gotowy program pod ATTiny25 :)
    Ogólnie ma to wyglądać mniej więcej tak:
    ATTiny25 - budowa RC Switch`a
    Nie pytajcie dlaczego nie użyję jednego bardziej rozbudowanego procesora... ponieważ odpowiedź będzie brzmiała bo akurat ma 5sztuk ATTiny25 i chcę je wykorzystać :D

0
  • #4 05 Sie 2013 13:39
    BlueDraco
    Specjalista - Mikrokontrolery

Ja bym raczej zapytał, dlaczego chcesz użyć czterech ATtiny25 w sytuacji, gdy wystarczą dwa - na jednym bezproblemowo zrobisz wejście i 4 wyjścia

0
  • #5 05 Sie 2013 18:59
    BILGO
    Poziom 38