Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

A4 B5 - Auto Alarm GT - migające kierunkowskazy

05 Sie 2013 16:06 2430 8
  • Poziom 7  
    Witam :D
    Drodzy Państwo mam problem z alarmem GT w moim A4 B5 tzn. Gdy zamykam auto i naciskam klawisz "A" na pilocie zamki się ryglują i po chwili zaczynają mrugać kierunkowskazy.. nie wiem czym jest to spowodowane. Z otwarciem samochodu przy pomocy samochodu nie ma problemu. Dodam jeszcze że na kolumnie kierowniczej przed zegarami jest czerwona dioda, która się świeci gdy zamki są zamknięte a kierunkowskazy migają. A jak sprawdzić linie alarmowe? Nigdy tego nie robiłem..:( Z alarmów jestem totalnie zielony.. będę wdzięczny za pomoc w temacie.Proszę Was drodzy Forumowicze o pomoc.. przeszukałem google i nic konkretnego w temacie nie znalazłem.

Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Poznać dokładny model alarmu, zdobyć do niego schemat podłączenia. A ze schematem to już z górki. Trzeba się dobrać do alarmu i sprawdzić, która linia (drzwi, maska, ultradźwięki, czy co tam jest podłączone) robi problemy.
  • Poziom 7  
    A więc udało mi się ustalić, że to jest model GT 109.. znalazłem schemat na necie ale jest po węgiersku.. ogólnie to masakra.. jest może ktoś tutaj na forum kto zna ten alarm? Załączyłem do niniejszej wiadomości załącznik ze schematem. Od czego tutaj zacząć?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 7  
    postaram sie opisać mój przypadek wg. poniższego schematu:
    1. Podchodzę do zamkniętego samochodu - wszystkie zamki są zamknięte;
    2. Przyciskam na pilocie klawisz "A" - wszystkie zamki się otwierają i mogę bez problemu wejść do samochodu i odjechać;