Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

voyager 2.4 b+g - dusi go i strzela na benzynie i gazie

zloty_tomcio 05 Aug 2013 23:05 3198 9
  • #1
    zloty_tomcio
    Level 8  
    Witam wszystkich forumowiczów i zwracam się o pomoc;mianowicie:
    posiadam chryslera voyagera 2.4 b+sekwencja,98r i mam z nim taki problem:
    przy jeździe nawet na benzynie(obojętne czy na zimnym czy ciepłym silniku) przy raptownym dodaniu gazu dusi go,muli i strzela.Nawet przy odpaleniu go i tzw.przygazowawaniu dochodzi powiedzmy do 5.5 tyś.obrotów,przymula go i spadają,po ponownym dodaniu gazu dochodzi do max 4tyś i też go dusi.
    Dodam iż voyek jest po wymianie świec,przewodów,cewki i czujnika wałków i ...skończyły mi się pomysły,potrafił by ktoś mi pomóc????z góry dzięki.
  • #2
    slawek87
    Level 19  
    Sprawdzałeś ciśnienie paliwa?
  • #3
    zloty_tomcio
    Level 8  
    sprawdzałem
  • #4
    Mefyoo
    Level 13  
    Witam, mam podobny problem, rozwiązałeś już swój ?
  • #5
    zloty_tomcio
    Level 8  
    rozwiązałem,wytłukłem katalizator i śmiga i wbrew niektórym opiniom spalanie jest takie same a może nawet trochę mniejsze.
  • #6
    Mefyoo
    Level 13  
    ok, u mnie to już było zrobione, stawiam na cewkę zapłonową ale nikt nie potrafi mi odpowiedzieć czy można założyć od innego 2.4 z inną wtyczką i kolorami kabli
  • #7
    zloty_tomcio
    Level 8  
    sprawdź najpierw przewody i świece,a w gazie masz swojego voyka?
  • #8
    Mefyoo
    Level 13  
    świece wymieniałem już parę razy, po założeniu nowych parę set km jest ok, przewody też poszły nowe, problem jest tak samo na benzynie jak i na gazie i to przed założeniem gazu już występował. Wygląda to na przebicie ale jak już to wewnątrz cewki
  • #9
    zloty_tomcio
    Level 8  
    Też bym obstawiał cewkę,ale może też być czujnik położenia wałków bo rozmawiałem ze specem od voyków i mówił że też daje takie objawy.
  • #10
    Mefyoo
    Level 13  
    Problem rozwiązany, trzeba było założyć przewody feryttytowe, wszystkie problemy zniknęły, można wrzucić 5 bieg i przy 1 tyś obr. dać gaz do spody i nie kichnie. Przewody kosztowały 120 zł z przesyłką kupione na stronie z częściami do amerykanów.