Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Router Netia Spot rozłącza się co chwilę

06 Sie 2013 13:19 7824 5
  • Poziom 7  
    Witam, od niedawna mam spory problem z routerem Netia Spot, rozłącza się on co chwilę (kwestia minut) a czasami nie może się połączyć nawet przez kilka nawet godzin (restarty nic nie dają). Jak już się połączy to prędkość na speedtescie nie przekracza 3mb/s z 10 jakie jest w umowie. O dziwo przez 2 miesiące działał bezproblemowo i kompletnie nic nie ruszałem, to się zaczęło nagle bez powodu. Słyszałem, że te urządzenia są dosyć awaryjne, z resztą pierwszy który z netii mi przysłali zepsuł się kompletnie (padło zasilanie) po pierwszym dniu.
    Chociaż mam słabe i stare kable (przy umowie 10mb/s nie wyciągał nigdy więcej niż 8-9) wątpię by była to ich wina gdyż mam obecnie podłączony stary router Asmax AR 704g i działa bez zastrzeżeń. Normalnie bym dał sobie spokój i go zostawił ale jednak mimo tego, że włącza się 5 razy dłużej niż stary to ma znacznie lepszy zasięg co jest dla mnie istotne. Może ktoś wie o co tutaj chodzi? No chyba, że kolejny raz będę musiał reklamować.
  • Poziom 27  
    Jeśli nic nie zmieniałeś w ustawieniach routera i na innym routerze wszystko działa i internet się nie rozłącza, zgłoś problem z urządzeniem do Netii, powinni Ci wymienić wadliwy egzemplarz. Poinformuj, że urządzenie nie działa prawidłowo i mimo iż płacisz abonament masz problemy z działaniem usługi. W ciągu 3-4 przysyłają nowe urządzenie.
  • Poziom 18  
    Jaki firmware tego NetiaSpota?
  • Poziom 7  
    nie 3-4 dni tylko 1tyg - 2tyg. Netia spot mi się spalilła, i zrezygnowałem z routerów netii asmaxy jeszcze jakoś działały, a teraz działam na SAGEMIE i działa bez zastrzeżeń, a od netii nie spodziewaj się cudów, tam rozłączanie to norma.
  • Poziom 27  
    Ja czekałem 3-4 dni (z dostawą) dlatego napisałem na podstawie własnych doświadczeń. I tak przed wysłaniem nowego sprzętu sprawdzą linię, mogą przysłać technika, sprawdzą raporty rozłączeń. Wysłanie sprzętu to ostateczność. Ale tak jak pisałem w moim przypadku, jak już rozłożyli ręce, bo nie wiedzieli co się dzieje - a objawy miałem podobne - po 3-4 dniach otrzymałem nowy router.
  • Poziom 29  
    Zubol1993 napisał:
    Cytat:
    Normalnie bym dał sobie spokój i go zostawił ale jednak mimo tego, że włącza się 5 razy dłużej niż stary to ma znacznie lepszy zasięg co jest dla mnie istotne.

    Z tego co piszesz to wyłączasz router na "noc". Wielu tak robi i zazwyczaj rano net nie działa, bo wysypaly się ustawienia. Moim zdaniem nie wyłączaj routera, bo jak ma paść to i tak padnie. Prądu też za dużo nie stracisz, a stracone nerwy? bezcenne. Uszkodzony router reklamuj jak najbardziej, ale jeśli korzystasz ze starego, bo tak ci lepiej, to nie wyłączaj go, no chyba tylko przy burzach.