Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki projektor kupić? Projektor szkolny

06 Sie 2013 17:01 2931 2
  • Poziom 10  
    Witam,

Forum przeszukałem i znalazłem tylko stare tematy praktycznie bez odpowiedzi, mam nadzieje że mi ktoś pomoże :).

No więc standardowo nie znam się ani trochę w temacie, potrzebuje projektor "szkolny" (prywatna szkoła językowa) czyli nie zależy nam na super jakości obrazu a dźwięk puści się z kompa po głośnikach i tak. Jednak nie znaczy to że ma to być najtańsze gówno.

Więcej szczegółów:

- cena 600-1000 zł
    - wielkość powierzchni wyświetlania DO 2,5 x 2,5M
    - lampa na tyle mocna by przy świetle było coś widać (to ma być pomoc dydaktyczna także rozwiązywanie zadań w ćwiczeniach pisanie i czytanie z tym co na rzutniku)
    - rzutnik będzie chodził około 4-6 h w tygodniu

Więc może zacznijmy od tego na jakie parametry mam zwrócić uwagę? Przeglądając oferty wydaje mi się że najważniejsza jest rozdzielczość natywna i jasność lampy podana w lumenach. Tak więc pytanie czy rozdzielczość 800 x 600 w przypadku projektora jest przyzwoita? I jakiej mocy musi być lampa, by działała nie tylko w całkowitej ciemności?

Jest coś jeszcze co powinienem wiedzieć o projektorach? Generalnie trudno znaleźć informacje na necie same sklepy i allegro, nie widzę for tematycznych ani za wiele poradników.

Z góry dzięki za pomoc lub odesłanie do jakiegoś sensownego linku
  • Poziom 10  
    Widzę że się nie bardzo ktokolwiek kwapi więc może trochę inaczej czy TEN projektor będzie dobry? Mając na uwadze rozdzielczość, jasność i kontrast + fakt że ma on chodzić za dnia w średnio oświetlonym pomieszczeniu.

http://www.videoprojektor24.pl/projektory-acer/acer-x112/

@Edit

To jak już nie odpowiadacie na te pytania to mam jeszcze jedno

Troche jestem skołowany widze że to jest SVGA więc tylko 800x600 ale np tutaj (i chyba tylko tutaj)