Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Johnson 4km , J4BRCIC - Silnik zaburtowy , nie odpala, kichanie

tiutesh 07 Sie 2013 16:49 8088 9
  • #1 07 Sie 2013 16:49
    tiutesh
    Poziom 12  

Witam, posiadam silniczek zaburtowy Johnson 4km (sea horse), silnik jest dwusuwowy. Mianowicie przy ostatnim pływaniu silnik chodził lecz po może kilometrze, nagle zgasł , spadł z obrotów do zera, myślałem że brakło paliwa , jednak nie.

W tej chwili podczas próby odpalania, silnik raz na jakiś czas mocno strzeli w wydech i tyle.

Co sprawdziłem :

- świece (iskra jest)
    - gaźnik rozebrany i wyczyszczony.
    - paliwo dostaje (mokre świece).

nie pokoi mnie fakt , tak jakby wydostawanie się oleju z benzyną z układu wydechowo- chłodzeniowego (takie sześć dziurek w kolumnie silnika(spodzinie)).

Nie znam się zbytnio na silnikach, może klina oberwało , a może zapłon się przestawił. Bardzo proszę o pomoc, mam urlop, a tak by się na rybki pływało.

Pozdrawiam

3 9
  • #2 07 Sie 2013 18:05
    2056710
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 07 Sie 2013 18:22
    tiutesh
    Poziom 12  

pompki paliwa nie ma w tym silniku.

Co do uszczelki nie wiem jak to zdiagnozować.

edit:

Odkręciłem pokrywę głowicy, tzn głowice (to z gniazdami na świece).
    Okazuje się że przy odkręceniu wyleciał mi kawałek uszczelki , jednak chyba to uszczelka. Tylko pytanie gdzie ja takową dostanę ?

1
  • Pomocny post
    #4 17 Lis 2013 21:47
    JohnRude
    Poziom 2