Witam.
Trafił mi się wynalazek jak w temacie. Auto z 1998r, typ RD. Silnik nie odpala. Łapie na pół sekundy i koniec. Wygląda na immo. Cewka WN dostaje kilka impulsów sterujących i koniec. Problem w tym, że nie mogę zrobić diagnozy immo. Mogę do tego podejść tylko Launch'em a on nie ma obsługi immo w tym modelu. Sterownik co jakiś czas wywala błąd czujnika położenia wału, ale obroty widzi prawidłowo, przekaźnik pompy paliwa załącza po włączeniu rozrusznika. Czujnik jest indukcyjny i ma około 550Ω. Zastanawia mnie cewka immo. Wygląda jakby miała zwarcie, ma około 1Ω, przy czym inne jakie posiadam mają powyżej 8Ω. Podmieniałem na inną (nie z tego modelu) ale bez efektu.
Co o tym sądzicie? Jest jakiś inny sposób na sprawdzenie immo w tym modelu (kody migowe czy coś podobnego)?
Pozdrawiam...
Trafił mi się wynalazek jak w temacie. Auto z 1998r, typ RD. Silnik nie odpala. Łapie na pół sekundy i koniec. Wygląda na immo. Cewka WN dostaje kilka impulsów sterujących i koniec. Problem w tym, że nie mogę zrobić diagnozy immo. Mogę do tego podejść tylko Launch'em a on nie ma obsługi immo w tym modelu. Sterownik co jakiś czas wywala błąd czujnika położenia wału, ale obroty widzi prawidłowo, przekaźnik pompy paliwa załącza po włączeniu rozrusznika. Czujnik jest indukcyjny i ma około 550Ω. Zastanawia mnie cewka immo. Wygląda jakby miała zwarcie, ma około 1Ω, przy czym inne jakie posiadam mają powyżej 8Ω. Podmieniałem na inną (nie z tego modelu) ale bez efektu.
Co o tym sądzicie? Jest jakiś inny sposób na sprawdzenie immo w tym modelu (kody migowe czy coś podobnego)?
Pozdrawiam...