Witam Koleżanki i Koledzy,
zwracam się do Was w nietypowej sprawie. W okolicy w której mieszkam najczęściej zmieniają właściciela Seaty Leon i Altea.
Postanowiłam na własną rękę zabezpieczyć swojego Alutka. Przeszukałam różne fora i doszłam do wniosku, że najlepiej zniechęcić potencjalnych nabywców cudzej własności nietypowymi zabezpieczeniami (samoróbka... pomoc kolegi z pracy). Chciałam maksymalnie pomóc mu w wykonaniu zabezpieczenia, na które się zdecydowałam stąd kilka pytań do Was.
Dane:
Seat Altea XL 2009 r. - silnik BKD 2.0 TDI 16V 140 KM/103 kW.
Odcięcie pompy paliwa:
1. W jakim miejscu znajduje się przekaźnik od pompy paliwa?
2. W którym miejscu najlepiej odciąć pompę paliwa?
3. Jak wygląda sprawa kabli (który jest zasilający..., masa, itd.)?
Odcięcie czujnika położenia wału korbowego:
1. W jakim miejscu znajduje się czujnik położenia wału korbowego?
2. W którym miejscu najlepiej odciąć czujnik położenia wału korbowego?
3. Jak wygląda sprawa kabli (który jest zasilający..., masa, itd.)?
Sprawa najważniejsza. Jak zdecyduję się na któreś z w/w rozwiązań czy istniej ryzyko, że zabezpieczenie będzie generowało błędy, np. check engine?
Proszę o pomoc i wyrozumiałość. Listę pytań ułożyłam samodzielnie po rozmowie z kolegą. Chciałabym go zaskoczyć. Nie chcę żeby myślał, że ma do czynienia z "blondynką".
Pozdrawiam
Justyna
zwracam się do Was w nietypowej sprawie. W okolicy w której mieszkam najczęściej zmieniają właściciela Seaty Leon i Altea.
Postanowiłam na własną rękę zabezpieczyć swojego Alutka. Przeszukałam różne fora i doszłam do wniosku, że najlepiej zniechęcić potencjalnych nabywców cudzej własności nietypowymi zabezpieczeniami (samoróbka... pomoc kolegi z pracy). Chciałam maksymalnie pomóc mu w wykonaniu zabezpieczenia, na które się zdecydowałam stąd kilka pytań do Was.
Dane:
Seat Altea XL 2009 r. - silnik BKD 2.0 TDI 16V 140 KM/103 kW.
Odcięcie pompy paliwa:
1. W jakim miejscu znajduje się przekaźnik od pompy paliwa?
2. W którym miejscu najlepiej odciąć pompę paliwa?
3. Jak wygląda sprawa kabli (który jest zasilający..., masa, itd.)?
Odcięcie czujnika położenia wału korbowego:
1. W jakim miejscu znajduje się czujnik położenia wału korbowego?
2. W którym miejscu najlepiej odciąć czujnik położenia wału korbowego?
3. Jak wygląda sprawa kabli (który jest zasilający..., masa, itd.)?
Sprawa najważniejsza. Jak zdecyduję się na któreś z w/w rozwiązań czy istniej ryzyko, że zabezpieczenie będzie generowało błędy, np. check engine?
Proszę o pomoc i wyrozumiałość. Listę pytań ułożyłam samodzielnie po rozmowie z kolegą. Chciałabym go zaskoczyć. Nie chcę żeby myślał, że ma do czynienia z "blondynką".
Pozdrawiam

Justyna