Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Urządzenie do resetowania zasilania

08 Sie 2013 12:08 1500 4
  • Poziom 2  
    Witam, zacznę od tego, że jestem kompletnym laikiem w dziedzinie elektroniki. Interesuje mnie urządzenie, które resetowałoby zasilanie. Jeżeli nie do nabycia to pomysł jak stworzyć coś takiego własnoręcznie.
    [Tutaj trochę mało istotnego opisu problemu - można pominąć]
    Jestem posiadaczem Neostrady a co za tym idzie, na moje nieszczęście, również zmiennego IP. Co więcej, w przypadku Neostrady to zmienne IP jest wręcz wymuszane więc co najmniej raz dziennie wymagany jest reset połączenia - takie prawie stałe łącze. Jeżeli sam tego nie zrobię, reset wykonywany jest automatycznie po równych 24 godzinach od poprzedniego. I o ile pamiętam kiedy takowy reset nastąpił ostatnio, raczej nie ma problemu bo na chwilową przerwę w dostępie do internetu jestem przygotowany. Niestety obok krótkiej pamięci rodzi się dodatkowy problem w postaci przerw w dostawie prądu, wyładowań atmosferycznych i innych tym podobnych, które powodują reset routera nawet kiedy o tym nie wiem. Można pomyśleć, że taka krótka przerwa jest przecież błahostką, niestety w moim wypadku potrafi być uciążliwa. Chodzi o to, że jestem graczem. I kiedy podczas gry, załóżmy dla przykładu w League of Legends, zresetuje mi się IP, to mimo, iż gra posiada system odnawiania połączenia w przypadku przerw w łączności, to w przypadku resetu IP jest to nieskuteczne, bo po prostu gra "nie wie", że już wróciłem, bo nie potrafi mnie znaleźć pod adresem, pod którym byłem jeszcze chwilę temu. Wymaga to ode mnie uruchomienia ponownie gry i załadowania rozgrywki, w której brałem udział a to zajmuje kilka minut a w przypadku wspomnianego LoLa kilka minut przewagi liczebnej przeciwnika może zaważyć o losach całego meczu.
    [Koniec mało istotnego opisu problemu]