Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dostęp do drukarki udostępnianej przez drugi komputer w sieci

08 Sie 2013 12:10 2178 3
  • Poziom 7  
    Witam
    Na początek chciałem zaznaczyć, że jestem w temacie totalnym laikiem i proszę o odpowiedzi krok po kroku.
    Sprawa wygląda następująco: mam w sieci dwa komputery. Komputer A ma system Windows 7 i zainstalowaną drukarkę połączoną kablem USB (wszystko działa poprawnie, mogę drukować). Drukarkę udostępniłem w sieci domowej. Komputer B ma system Windows XP, należy do sieci (w miejscach sieciowych komputer A jest widoczny), ale w żaden sposób nie mogę się z niego połączyć z drukarką, ani wejść do zasobów komputera A, ponieważ widnieje komunikat, że nie mam dostępu do tego komputera i muszę się skontaktować z administratorem. W komputerze A jest co prawda wygenerowane hasło sieciowe i nawet instrukcja jak połączyć inne komputery z tą siecią, ale jest ona napisana dla komputerów z systemem W7. W Windows XP z tego co widzę jest to trochę bardziej skomplikowane i nie mam pojęcia gdzie to hasło należy wpisać.
    Bardzo proszę o pomoc.
  • Poziom 27  
    MeehoweCK napisał:
    Witam
    Na początek chciałem zaznaczyć, że jestem w temacie totalnym laikiem i proszę o odpowiedzi krok po kroku.