Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak podłączyć wzmacniacz Unitra Diora do głośników Samba 250

08 Sie 2013 12:29 4392 7
  • Poziom 8  
    Witam wszystkich serdecznie.

Jestem w tym temacie zielony i podejrzewam, że temat powstał w złym miejscu za co przepraszam, ale do tematu.

Posiadam, dostałem takie cacko:
    oldradio.pl /foto/01446_120728121820.jpg
    A do tego takie głośniki:
    legnicacity .pl/files/pict/2011-06-20/legnica-zestaw-kolumn-stereo-tonsil-samba-250-6TIzOTU4Nj_o.jpg

(Usuńcie spację z linków)

Wszystko byłoby cacy, gdyby nie to, że ni cholery nie wiem jak to podłączyć. Mam jakieś kable, do tego, ale czy one są dobre to także nie wiem.

Wysyłam zdjęcia tych kabli do załączników. Na drugiej stronie kabla, końcówki to zwykłe kable bez izolacji, więc po długim namyśle pomyślałem, że one wpina się do głośników. Tak też zrobiłem. Mowa o końcówkach z jednym podłużnym metalem, i jednym mniejszym pod/nad nim. Zdjęcia 1 i 2

Druga końcówka, to już ta typowa do wzmacniacza, czyli to cudo, zdjęcia 3 i 4:

Drodzy użytkownicy Elektrody, wytłumaczcie mi jak to podłączyć, tak jakbyście tłumaczyli 5-latkowi. Będę ogromnie wdzięczny.

Pozdrawiam!
  • Poziom 17  
    Tak jak już sam napisałeś końcówki bez izolacji wpinasz do kolumn a końcówki z wtyczkami do gniazdek P i L we wzmacniaczu.
    Wtyczkę ze zdjęcia 3 podłącz do pierwszego lub drugiego gniazda od prawej - służy do przesyłania sygnału do wzmacniacza. Na zdjęciu nr4 masz przejściówkę na małego jacka - możesz tam podłączyć źródło sygnały (mp3, odtwarzcz CD lub cokolwiek innego z takim wyjściem)
  • Poziom 8  
    Witam ponownie.

Zrobiłem tak jak mówiłeś, czyli głośnik podłączyłem do tego gniazda, załóżmy, że lewego i podłączyłem drugie, później zmieniłem na pierwsze wejście od prawej, ale dalej dupa, cisza.

Oto zdjęcie jak podłączyłem.