Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung Galaxy S II - Aktualizacja Androida, Kies nie działa

kami1lek89 08 Sie 2013 15:39 13839 20
  • #1 08 Sie 2013 15:39
    kami1lek89
    Poziom 11  

Nie znam się totalnie na smartfonach, to mój pierwszy taki telefon. Kupiłem ostatnio na Allegro właśnie Galaxy S II i z tego co pisało na aukcji oraz wyczytałem w sieci ma on możliwość na dziś aktualizacji Androida do wersji 4.1.2 Jelly Bean (mam 2.3.6).
    Link do aukcji:

Moderowany przez jever 23:

3.1.18. Zabronione jest publikowanie informacji do źródeł, które po pewnym czasie wygasają (publikowanie odnośników do stron o charakterze krótkotrwałym).

Telefon był kupowany z tego co pisze od razu u producenta w Korei. Wyczytałem na forach że niby by nie stracić gwarancji najlepiej dokonać aktualizacji dzięki aplikacji Kies. Pobrałem więc, zainstalowałem, podłączyłem telefon i pojawił mi się komunikat:

Telefon miał wbudowany język polski, lecz zauważyłem że posiada z 2 aplikacje podpisane po chińsku np Safari. Wchodząc w Ustawienia klikając "Aktualizacja Oprogramowania" wyskakuje "ERROR Włóż Karte Sim" na razie nie wkładałem żadnej ale chyba powinno się dać bez karty sim aktualizować.

Może być to po prostu telefon z nakładką a Kies aktualizuje tylko czyste wersje Androida? Zależałoby mi na aktualizacji jak i nie straceniu gwarancji rocznej...

Z góry dzięki za pomoc.

PS: wersja pasma podst. jeśli komuś to ułatwi pomoc to - I9100ZCKJ1

0 20
  • #2 08 Sie 2013 17:54
    gracjan55
    Poziom 36  

Wgraj recznie odinem 4.1.2 a badziewnego kiesa nie ruszaj.

0
  • #3 08 Sie 2013 18:02
    kami1lek89
    Poziom 11  

Aktualizując Odinem nie stracę gwarancji?

0
  • #5 08 Sie 2013 18:21
    kami1lek89
    Poziom 11