Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

netgear, panasonic, tplink - NETGEAR WNDA3100v2 - kłopot

zgredzik100 09 Sie 2013 13:21 2928 3
  • #1 09 Sie 2013 13:21
    zgredzik100
    Poziom 11  

Witam,

kupiłem ostatnio NETGEAR WNDA3100v2 do połączenia telewizora PANASONIC TX-P42UT50E z internetem. Dodam, że mój router to TL-WR340G. Problem wygląda następująco. Kupiłem ten adapter przez internet (polecił mi go pracownik sklepu) po zakupieniu telewizora dla swojej mamy. Nie znam się kompletnie na tych połączeniach internetowych przez router itd. Po prostu mama chciała internet w telewizorze, a ja mam problem bo nie wiem jak to skonfigurowac bo podłączając do komputera i wcześniejszej konfiguracji (program pobrałem ze strony producenta) i wpięciu tego USB do komputera wygląda na to, że wszystko działa, lecz gdy wpinam go do telewizora powinno samoczynnie się połączyć z internetem, lecz nic się nie dzieje. Nie wiem gdzie jest problem i w czym robię problem? Sprzęt jest powystawowy, ale sprawny.

Pozdrawiam.

0 3
  • #2 09 Sie 2013 13:53
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

zgredzik100 napisał:
    kupiłem ostatnio NETGEAR WNDA3100v2 do połączenia telewizora PANASONIC TX-P42UT50E z internetem
    zgredzik100 napisał:
    Po prostu mama chciała internet w telewizorze, a ja mam problem bo nie wiem jak to skonfigurowac bo podłączając do komputera i wcześniejszej konfiguracji (program pobrałem ze strony producenta) i wpięciu tego USB do komputera wygląda na to, ze wszystko działa, lecz gdy wpinam go do telewizora powinno samoczynnie się połączyć z internetem lecz nic się nie dzieje. Nie wiem gdzie jest problem i w czym robię problem. Sprzęt jest powystawowy, ale sprawny.

A skąd pewność, że ten adapter jest kompatybilny z tym tv?,
    to, że tv go nie wykrywa, a komputer tak, to znaczy, że on NIE zadziała na tym tv, bo nie jest certyfikowany przez producenta tv.