Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Corsa B, DELCO CDR500 - jaka wiązka do podłączenia sterowania radia?

Mariuszss78 09 Aug 2013 14:44 2538 3
  • #1
    Mariuszss78
    Level 1  
    Witam, ostatnimi czasy nabyłem kierownicę z Vectry B z przyciskami sterowania radia.
    Początkowo miałem zostawić sterowanie w spokoju, nie podłączać go, ale postanowiłem jednak coś z tym zdziałać. Mam pytanie, co do podłączenie takiego sterowania jest mi potrzebne?
    Mam kierownicę ze sterowanie, odpowiednią taśmę airbag, radio zgodne z obsługą sterowania (DELCO CDR500). Domyślam się, że jest potrzebna jeszcze wiązka, ale czy poza tym coś jeszcze?

    Mam możliwość kupienia w dobrej cenie wiązki z Vectry B w której jeździło radio VDO CDR500- pytanie czy wiązka z tego radia podejdzie pod moje DELCO?

    Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Mariuszss78
  • #3
    M.I.R.E.K
    Level 9  
    Co to za strona jeak nic na niej niema,



    ww.studio24.prv.pl

    Strona istnieje oficjalnie od czerwca 1999 roku




    Nie każdy może grać - ale słuchać wolno każdemu


    Kopiowanie materiałów i wykorzystywanie na własnych stronach lub publikacjach zabronione
  • #4
    SZYMON BYDGOSZCZ
    Level 38  
    modele Philips CAR400

    A: Zasilanie B: Głośniki C: Zmieniacz / Wyjścia liniowe
    1. SDV 1. RR 1. SDA
    2. SWC 2. RR - 2. SCL
    3. Tel mute 3. RF 3. TIS
    4. +12 V po stacyjce 4. RF - 4. MRQ
    5. Sterowanie anteną automatyczną 5. LF 5. brak złącza
    6. Podświetlenie (+12 V) 6. LF - 6. DDL
    7. +12 V z akumulatora 7. LR 7. brak złącza
    8. Masa (-) 8. LR - 8. masa
    W wykazie podano angielskie skróty oznaczeń:
    pierwsza litera oznacza kanał
    R – prawy (right)
    L – lewy (left)
    druga litera oznacza położenie
    R – tył (rear)
    F – przód (front)
    - oznacza ujemny zacisk głośnika 9. brak złącza
    10. brak złącza
    styki 1-4 służą do podłączenia z wyświetlaczem montowanym fabrycznie w samochodzie.
    Podłączenie SCV to kontrola głośności w zależności od prędkości jazdy. SWC to złącze pilota umieszczonego na kierwonicy. Więcej opisu poszczególnych sygnałów już niedługo w osobnym dziale temu poświeconym.

    http://djlj24.fm.interia.pl/kable/dolkab.htm