Witam serdecznie. Zakupiłem laptopa 29 marca 2013r. Wszystko OK ale po kilku dniach padło Wi-Fi. Zadzwoniłem do Samsunga, kurier był na drugi dzień, zabrał sprzęt, po kilku dniach dostałem laptopa i wszystko działało. Wymieniono moduł Wi-Fi. Ale po kilku godzinach znowu to samo. Sygnał drastycznie spada po oddaleniu od routera o 1 metr i rozłącza internet i łączy ponownie. Wymieniłem router na nowy-dalej to samo. Po kilku dniach laptop włączał się tylko do ekranu startowego po czym zawieszał się. Odesłałem z tą usterką zaznaczając, że Wi-Fi nadal nie działa. Po kilku tygodniach odesłali z notką, że wymieniono dysk twardy. O Wi-Fi ani słowa. Dałem spokój-kupiłem zewnętrzną kartę na USB. Po kilku minutach zauważyłem, że ramka wokół matrycy odstaje. Zaraz zauważyłem, że system jest nie aktywny i krzyczy o płatną aktywację. W Menu kafelkowym tylko 3 kafelki. Patrzę... napęd nie działa. Jak zjadł płytę tak nie chciał zwrócić i wydawał dziwne dźwięki. Trzeci raz odesłałem do serwisu, opisałem usterki i znowu zaznaczyłem, że nie działa Wi-Fi. Po trzech tygodniach dzwoni Pan i mówi, że anulują gwarancję, bo napęd jest uszkodzony z mojej winy. Źle włożyłem płytę. pokłóciłem się z serwisantem i wygrałem. Przyznał mi rację. Za kilka dni jest kurier. Pełen obaw otwieram pudło, patrzę a tam napisane, że Obudowa zgodna ze specyfikacją, Wi-Fi też, wymieniono napęd. Dzwonię do nich jak to zgodne? A Pan grzecznie mówi, że Wi-Fi nie będzie działało, bo karta jest sprawna, tylko oprogramowanie jest złe a oprogramowaniem zajmuje się Intel a nie Samsung. Szlag mnie trafił! No ok. dalej korzystam z karty na USB ale nowość! Brak sterowników do grafiki! Komp się zacina niemiłosiernie! Dzwonię, Pani mi mówi co mam robić, każe zrobić odzyskiwanie ale się nie da. Wyskakuje informacja, że na dysku nie ma plików do odzyskiwania. Jedyne co mi proponuje to czwarte odesłanie laptopa do serwisu. Podziękowałem przy czym wyraziłem swe opinie na temat Samsunga jak ich wielce sławnego w sieci serwisu Telmark. Nie wiem co mam zrobić. 4 miesięczny laptop, większość jest w serwisie, po każdej naprawie przychodzi w gorszym stanie... POMOCY!!!