Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Goclever orion 101 - Nie działają aplikacje w tablecie...

Mała17 09 Aug 2013 17:05 5958 12
  • #1
    Mała17
    Level 9  
    Witam. Zakupilam 2 miesiące temu tablet goclever orion 101 i nagle aplikacje zostaly zatrzymane nie moge właczyc nic,ani internetu ani kalendarza pisze ze aplikacja internet zostala zatrzymana.Nie mam bladego pojecia jak to odblokowac.Prosze o pomoc.Aha na poczatku jak się włącza tablet pojawia sie komunikat po angielsku:"System UIDs Inconsistent UIDs on the system are inconsistent,you need partition or your device will be unstable.I'm feeling lucky"
    Czy moze mi ktos krok po kroku powiedziec co ja mam zrobic zeby to odblokowac?? Prosze o pomoc:)
  • #2
    User removed account
    Level 1  
  • #3
    Mała17
    Level 9  
    zresetuj czyli??Bo włączyłam go i wyłączylam i nadal nic nie działa:(
  • #4
    User removed account
    Level 1  
  • #5
    Mała17
    Level 9  
    Weszlam juz w ustawienia fabryczne,i na pewien czas wszystko ponownie dziala poprawnie ale..po paru godzinach gdy np przez 15 min nic nie robie na tablecie i jest on jakby w stanie uśpienia potem pojawia sie znowu ten sam komunikat ze aplikacja jest zablokowana albo ze internet jest zablokowany...i znowu wchodze w ustawienia fabryczne i jest oki ale ...chyba to nie jest rozwiazanie na dłuzszy czas...??Co innego mozna zrobic zeby juz sie to nie pojawialo?
  • #6
    User removed account
    Level 1  
  • #7
    Mała17
    Level 9  
    szczerze mówiąc dałam na jakiś czas nastoletniej córce i...nie mam bladego pojęcia gdzie ona tam naklikała a ona twierdzi że nic nie zrobiła:)Ale kurcze czy po przywróceniu ustawien fabrycznych jak zrobilam to nie powinno juz nie byc problemu??Nie mam antywirusa na tym tablecie.
  • #8
    User removed account
    Level 1  
  • #9
    Mała17
    Level 9  
    oki;)spróbuje,na razie od wczoraj problemów z nim nie ma aczkolwiek jeśli tylko sie pojawi ponownie ten komunikat spróbuje pousuwać co ona tam wgrała jesli nie pomoże..zglosze problem do serwisu w sumie tablet ma dopiero 2 miesiąc więc oni powinni sie tym chyba zająć bezplatnie?Ale na razie dzięki jak by co to odezwę się znowu :) Pozdrowionka:)
  • #10
    User removed account
    Level 1  
  • #11
    Mała17
    Level 9  
    uuuuu serio? no to teraz mnie zmartwiłeś..oki będę próbować sama sobie poradzić lub ze znajomymi informatykami :) Buźka i milego dnia
  • #12
    User removed account
    Level 1  
  • #13
    Mała17
    Level 9  
    dam Ci znać jak tam tablet się sprawuje.pozdrawiam i dziękuję :)