Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

tablet goclever tab r76.2 klopot z wlaczaniem

10 Sie 2013 08:32 2655 4
  • Poziom 2  
    Kupiłam ostatnio tablet Goclever r.76.2, 2 dni po zakupie klawisz który ma blokować bądź wyłączać tablet zaczął regulować głośność (ja tego nie ustawiłam, sprawdziłam), więc przywróciłam ustawienia fabryczne tabletu i od tamtej pory nie mogę go włączyć.
  • Poziom 15  
    Skorzystanie z gwarancji to najlepsza opcja.
  • Poziom 2  
    Jakoś mi sie udalo go wlaczyc za pomoca klawisza zwiekszajacego glosnosc i okazalo sie tym razem z kolei ze nie moge go ani zablokowac ani wylaczyc bo klawisz ktory do tego sluzy zamiast wylaczyc tablet zwiekszyl glosnosc. Dziękuje za radę myśle że z niej skorzystam :D
  • Poziom 15  
    Przy naprawie na własną rękę można stracić gwarancję,która jeszcze może się nie raz przydać:) Zawsze można zażądać zwrotu pieniędzy na podstawie niezgodności towaru z umową lub natychmiastowej wymiany sprzętu na wolny od wad(najlepiej przy oddawaniu sprzętu do sklepu od razu zacząć od właśnie od tego.)

    A co do naprawy - pewnie wysypał się soft.
  • Poziom 12  
    Jasne - najlepiej skorzystać z gwarancji - takie rozjeżdżanie funkcji może wskazywać na rozjechanie sprzętu i OS czy firmware.

    Serwis GoClever przyjmuje zgłoszenia tylko przez formularz:
    http://serwis.goclever.pl:8080/rma/public/autorma
    Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz e-maila potwierdzającego przyjęcie reklamacji oraz przydzielony numer reklamacji (RMA) lub odrzucającego reklamację wraz z uzasadnieniem. W przypadku konieczności przesłania sprzętu do serwisu, należy odpowiednio zapakować urządzenie, dołączając kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną. W widocznym miejscu zaznaczyć numer RMA.
    Pisanie maili lub telefon może pomóc ustalić co dzieje się z daną reklamacją – jednak trzeba zachować cierpliwość w próbie dodzwonienia się tam (jak to bywa na infoliniach).