Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dekoder SHD 85 i Ruter 8level -

10 Sie 2013 21:28 1527 8
  • Poziom 11  
    Witam
    Mam telewizje i internet z TP Antena sat +Dekoder SHD 85 i Ruter 8level AWRT-150 I co mam przestawić czy skonfigurować żeby dekoder widział ruter Żeby mógł się aktualizować Poprzednio miałem ruter D-Link DSL-2640R ( poprzedni TP-link TD 8840)i wszystko było dobrze Ale jak mi ruter burza spaliła, to kupiłem 8level i nie działa Czyli po wyłączeniu z prądu dekodera, nie może się połączyć z internetem Dodam tylko że nigdy nie miałem podłączonego żadnego livebox i wszystko śmigało Ruter potrzebny jest do tego, żeby dekoder się aktualizował Dodam tylko że jestem w tym zielony i poproszę o wytłumaczenie łopatologicznie
    Bardzo proszę o jakąś radę
  • Moderator - Sieci, Internet
    Adres routera masz 192.168.1.1?
  • Poziom 11  
    Taki mam adres Czyli wpisuje w wyszukiwarkę internetową ten adres, otwiera się strona 8level i mam gdzieś to przestawić czy zmienić ?
  • Poziom 35  
    Podepnij się do routera tą końcówką kabla co jest do dekodera i sprawdź czy masz internet. Jeśli nie, to do sprawdzenia kabel i port LAN routera. Jeżeli internet jest, to znaczy że uszkodzony port LAN w dekoderze. Wtedy zgłoszenie do operatora i wymiana dekodera na nowy.
  • Poziom 11  
    Dzisiaj mi migli prądem i nie miałem telewizji Podłączyłem ruter TP-link i dekoder się włączył Czyli porty sprawne Coś jest źle ustawione czy zablokowane w ruterze Ruter ma jakieś 2tyg Mam podłączony do niego komp (kabel) i laptop przez wifi Dlatego nie korzystam z TP-linka Gdy podepnę go do 8level w telewizorze wyskakuje Mi, że nie może się połączyć z siecią A jak zmienię mu ruter wszystko jest okej Potem podmieniam ruter na 8level i chodzi
  • Poziom 35  
    Pozwól sobie pomóc :D i pisz tak, żeby można było zrozumieć.