Sołtys_Elbląga wrote:
dr.hannibal napisał:
najpewniej ze średnicą wew. 8mm
Ty, informatyk, a skąd wiesz jakieś średnicy ma króćce?
Czytaj dokładnie i nie wyłapuj pojedynczych wyrazów z kontekstu, przecież wyraźnie napisałem:
dr.hannibal wrote: najpewniej ze średnicą wew. 8mm, ale to jeszcze sprawdź dla pewności.
Sołtys_Elbląga wrote: Kliknij tutaj i zobacz jak to wszystko wygląda, bo jak do tej pory tylko filozofię tu uprawiasz z informatykiem
Sołtys_Elbląga wrote: Jak byk napisane, że paliwowe. Niemal wszystkie auta mają takie cienkie czarne (lub w innym kolorze) rurki paliwowe. Już Ci napisałem, jak jesteś mądrzejszy to rób sam i nie pytaj na forum. Mechanik chce zrobić tak jak to było oryginalnie a Ty chcesz udać mądrzejszego. Daj sobie już spokój bo zaraz zapytasz ile metrów Ci potrzeba...
Masz kolego chyba jakieś kompleksy...
Do
@kuba9974, jeśli wężyk jest uszkodzony to poprowadź na nowo czarny zbrojony wężyk, a na przyłączach daj opaski skręcane. Mechanik może i zrobi tak jak oryginalnie to jest ale zawoła za to ze 5 razy tyle (jak nie lepiej).
Dodano po 2 [minuty]: kuba9974 wrote: niestety nic takiego nie ma a czy po wymianie tych przewodów przestanie śmierdzieć
paliwem w środku bo aż się nie dobrze podczas jazdy robi a w komorze silnika nic nie czuć
Sprawdź przy pływaku czy nie cieknie paliwo - często się zdarza że jak ktoś odkręci przykrywkę od pływaka to później źle założy uszczelkę.