Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaką nawigację 5 lub 6 cali kupić ?

11 Sie 2013 21:43 3585 4
  • Poziom 2  
    Witam. Szukam nawigacji 5 lub 6 calowej. Bez żadnych niepotrzebnych funkcji. Ma dobrze prowadzić do celu i tyle. Koszt ok 500 zł. Do jeżdżenia po Polsce, czasem wschód (Litwa, Ukraina), czasem Niemcy. Nie chcę co rok, albo dwa wydawać kasę na aktualizację map dlatego darmowa aktualizacja jak najbarddziej wskazana
    Myślałem o tej MIO Spirit 690 EU PLUS wcześniej o Mio Spirit 685 Europa Plus tej Przekonują mnie w jednej bezterminowa a w drugiej dwuletnia darmowa aktualizacja no i marka. Mimo, że jestem kompletnie zielony w tym temacie, to Mio jest mi skądś znane.
    Czytałem o modecomie, ale modecom to z Biedronką mi się kojarzy...
    Co polecicie?
    Jak już wspomniałem, nie znam się na nawigacjach stąd pytanie. Czy oprócz samej nawigacji będę musiał coś jeszcze dokupić żeby zaktualizować? Gdzieś czytałem o jakiejś karcie odblokowującej.
    pozdrawiam

• Poziom 43  
    Co z tego że mio ma darmowe aktualizacje skoro są raz na rok z rocznym opóźnieniem w stosunku do zmiany sieci dróg ?

Postaw na coś z automapą, przy czym subskrypcje są płatne co rok ale zmiany są nanoszone co kwartał. Tyle że 500 zł na mapę europy ci braknie.

Twoje oczekiwanie jest takie: chcę samochód co będzie cały czas jeździł i żeby w cenie zakupy było dożywotnio paliwo. Nie ma takiej opcji. Zawsze jest coś za coś :!:
  • Poziom 2  
    czytam, że Mio można aktualizować co 4 miesiące.
    a jaki jest koszt subskrypcji AutoMapy? czytałem też że AM kiepsko sobie radzi poza granicami PL
    to co być polecił z AM na pokładzie?
  • Poziom 8  
    Ja ostatnio kupiłem w Euro nawigacje NavRoad auro 2s bardzo fajna nawigacja i mam w niej AM .
  • Poziom 10