Witam. Mam problem ze swoją Renatką - mianowicie od jakichś 2 miesięcy nastąpił stopniowy spadek mocy. W ramach naprawy było już zrobione : regulacja zaworów, dekrystalizacja katalizatora, programowanie kasety, wymienione zaworki zwrotne niskiego ciśnienia (2szt), intelcooler sprawdzono i cały układ doładowania, turbo tez... Niestety nic nie pomaga wyświetlają się kody błędów podane poniżej i autko jak nie miało mocy tak niema.
Z objawów to dodam jeszcze,że jak jest długi podjazd pod górkę to autko się grzeje (wszystko w zakresie białego pola) i męczy się strasznie pod górkę. Na ciepłym silniku "inaczej pali" tzn. silnik "rozbieguje" się. Parametry pracy są w normie - ciśnienie zasilania 340kPa, doładowanie około 2,5bar, test sprężania wszystko po 97-99%, test zrównoważenia -+ 7. Po włączeniu hamulca VEB w okolicy 1600rpm samochód przestaje na moment hamować i po spadku obrotów do poziomu 1500rpm znowu działa normalnie. Występuje przy tym (przy 1600rpm) dziwny dźwięk w postaci upuszczania powietrza z prawej strony silnika. Przy pustym samochodzie problem nie występuje,
Katalizator nie jest zapchany!!!
MID 128 PID 224 FMI 12 ;
MID 128 PPID 273 FMI 7 ;
MID 128 PSID 46 FMI 2;
MID 128 PSID 98 FMI 1
Co jeszcze może być przyczyna? Usterka czujnika NOx? Wtryski?
Dodam jeszcze ,że spadek mocy nie nastąpił z dnia na dzień. Obecnie autko stoi na serwisie VOLVO - Renault w Karpinie i chcą tam wyjmować wtryskiwacze...
Spadek mocy wynosi około 50-60KM i nie jest związany z ograniczeniem mocy spowodowanym usterką układu ad-blue.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Mogę prosić o rozszyfrowanie kodów błędów?
Dodano po 8 [minuty]:
Dodam jeszcze ,że wszystkie filtry (paliwa, powietrza, olejowe, ad-blue) są wymienione 3tys. km temu.
Dodano po 12 [minuty]:
Spalanie jest normalne ( 27-33 l/100km) smoki czyszczone, zbiorniki też. PLEASE HELP ME!!!!
Z objawów to dodam jeszcze,że jak jest długi podjazd pod górkę to autko się grzeje (wszystko w zakresie białego pola) i męczy się strasznie pod górkę. Na ciepłym silniku "inaczej pali" tzn. silnik "rozbieguje" się. Parametry pracy są w normie - ciśnienie zasilania 340kPa, doładowanie około 2,5bar, test sprężania wszystko po 97-99%, test zrównoważenia -+ 7. Po włączeniu hamulca VEB w okolicy 1600rpm samochód przestaje na moment hamować i po spadku obrotów do poziomu 1500rpm znowu działa normalnie. Występuje przy tym (przy 1600rpm) dziwny dźwięk w postaci upuszczania powietrza z prawej strony silnika. Przy pustym samochodzie problem nie występuje,
Katalizator nie jest zapchany!!!
MID 128 PID 224 FMI 12 ;
MID 128 PPID 273 FMI 7 ;
MID 128 PSID 46 FMI 2;
MID 128 PSID 98 FMI 1
Co jeszcze może być przyczyna? Usterka czujnika NOx? Wtryski?
Dodam jeszcze ,że spadek mocy nie nastąpił z dnia na dzień. Obecnie autko stoi na serwisie VOLVO - Renault w Karpinie i chcą tam wyjmować wtryskiwacze...
Spadek mocy wynosi około 50-60KM i nie jest związany z ograniczeniem mocy spowodowanym usterką układu ad-blue.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Mogę prosić o rozszyfrowanie kodów błędów?
Dodano po 8 [minuty]:
Dodam jeszcze ,że wszystkie filtry (paliwa, powietrza, olejowe, ad-blue) są wymienione 3tys. km temu.
Dodano po 12 [minuty]:
Spalanie jest normalne ( 27-33 l/100km) smoki czyszczone, zbiorniki też. PLEASE HELP ME!!!!