Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra G 1.7dti błąd P1125

12 Sie 2013 18:43 15723 7
  • Poziom 8  
    Witam.Posiadam Astrę G 1.7dti z silnikiem Isuzu i problem polega na tym ze autko po przekroczeniu 3000 obrotów przechodzi w tryb awaryjny i spada moc na czwartym i piątym biegu gdzie są największe obciążenia.Wyskakuje błąd P1125 jakiś tam brak obwodu zaworu turbiny lub podobnie. Zaznaczam że przewody podciśnienia sprawdzone i szczelne, czujnik ciśnienia doładowania sprawny i zaworek turbiny też sprawny. Podłączałem miernik pod kostkę od zaworka i po przekręceniu kluczyka 12v Egr pracuje. Wszystko sprawdzone na takim samym Oplu u kolegi i u niego było z moimi podzespołami ok.Co jeszcze może powodować taki problem może ktoś się spotkał???????
  • Poziom 10  
    Masz na pewno uszkodzony obwod zaworka turbiny.

    Sprawdz dokladnie przewody. :D
  • Poziom 8  
    Kolego chodzi o przewody podciśnienia czy elektryka??

    Dodano po 2 [minuty]:

    I drugie pytanie ponieważ takiego go kupiłem.Jakiego koloru powinien być ten zawór do turbiny.Z czarnym czy białym łbem????
  • Poziom 10  
    Chodzi o elektryke.

    P1125 to jest przerwa w obwodzie
  • Poziom 8  
    Tylko że po podłączeniu miernika do kostki i przekręceniu kluczyka pojawia się zasilenie 12V. Jakby było coś z przewodami to by nie pokazało voltów.Sporo się oczytałem o tym błędzie i jeden gościu nawet pisał że ma taki sam problem że powymieniał prawie wszystko i radzili mu rożne rzeczy a na koniec okazało się że miał zabrudzony czujnik doładowania.Tylko że ja swoje przerzucałem do sprawnego autka i działało dobrze. Więc dalej jestem w kropce.Zastanawiam się czy czasami sterownik nie uległ awarii
  • Poziom 2  
    ??? mam ten sam problem czy moze ktos sie z tym zetknal p1125 i spadek mocy pow 3000rpm
  • Poziom 14  
    Sprawdź co się dzieje z napięciem pow 3tyś obr. Może powyżej 3 ma zanikać napięcie i zawór się zamykać powinien a napięcie jest nadal zawór się nie zamyka i wywala błąd.
  • Poziom 8  
    Okazało się ze w tym aucie była robiona głowica i ktoś założył zła uszczelkę pod kolektorem:)