Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Master 2.5 dCi - Master 2.5 dCi nie wchodzi na obroty po wymianie silnika

12 Sie 2013 20:43 7794 5
  • Poziom 9  
    Witam

    Po wymianie silnika w Masterze uruchomieniu go silnik nie wkręca się na obroty. Odpala bardzo ładnie i trzyma obroty jednak przy dodaniu gazu zaczyna falować. Jak powoli dodam gazu to dochodzi tak do 1800 obrotów, ale powyżej już zaczyna falować od 1000-1800 i nic wyżej nie wchodzi.
    Gdzie może być problem? Mam jeszcze jednego takiego Mastera i jak coś to mogę coś przełożyć dla sprawdzenia np. czujnik położenia wału (to już sprawdzałem i nic), ale jak na razie nie wiem gdzie może być problem.
    Wtryski zakodowane, wszystko podłączone jak należy.
    Jak macie jakieś pomysły, albo już mieliście taki problem to czekam na radę.
    Z góry dziękuję.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 9  
    Diagnostyka była, stał nawet 2 tygodnie u mecha od elektryki. Mech podpiął kompa i wykasował imo, kupił nawet cały zestaw kompa do silnika, body kompa i kluczyk, ale efakt był ten sam. Po tych zabiegach mam jakieś dziwne wrażenie że nie jest to wina kompa.
    Cały czas wiszą następujące błędy:
    DF226 - Elektrozawór, klapa dławiąca - Stały
    DF107 - Sterownik, wewnętrzna usterka elektryczna - Stały, ale to może być przez wykasowanie imo
    DF025 - podłączenie modułu wstępnego podgrzewania podczas wyszukiwania - poza zakresem tolerancji
    I to tyle
    Dodam, że wcześniej w samochodzie był silnik bez EGR i bez przepływomierza, teraz jest silnik z 2009 roku i to wszystko jest, dlatego też dostał nowego kompa.
  • Poziom 10  
    Możesz mieć przetarte przewody na łączeniu silnika i skrzyni biegów.
  • Poziom 9  
    Przewody nie mogą być przetarte, gdyż został założony nowy silnik z całym osprzętem i przewodami, został tylko podłączony, więc przewody były sprawdzone.
    Chyba że można podłączyć je jakoś inaczej?
  • Poziom 2  
    Witam, wiem że temat stary lecz aktualnie borykałem się z identycznym problemem. 4 mechaników, dwóch elektroników. Okazało się że podczas wymiany silnika została uszkodzona kostka położenia wału i kable zostały na odwrót przylutowane a błędu nie wykazywało. W taki magiczny sposób samochód stał ponad miesiąc i kilka tysięcy włożone w specjalistów.