Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Fiesta IV, sprawny - ile dostanę za niego na złomie?

yakuza99 13 Sie 2013 10:38 2895 4
  • #1 13 Sie 2013 10:38
    yakuza99
    Poziom 12  

    Cześć mam pytanie mam Fieste IV z 97r. w dieslu silnik 1.8D chciałbym się jej pozbyć oddać na złom ponieważ kupiłem sobie już nowe auto. moje pytanie jest takie ile mógł bym dostać za nią na złomie jest sprawna jeździ tylko blach już prawie nie ma lub czy po porostu sprzedać ja na części? co by się bardziej opłacało.

    0 4
  • #2 13 Sie 2013 16:51
    MoniTOX
    Poziom 24  

    Dostaniesz ~ 650-700zł , sam oceń co się opłaci. Na części nie sprzedasz.

    1
  • #3 11 Lis 2013 13:15
    arturbiedronka1987
    Poziom 8  

    na czesci jak bedziesz sie chcial jej pozbyc to bedziesz sie bujal i bujal, wystaw ja na alledrogo lub tablice moze ktos kupic za te pare groszy a ty sie problemu pozbędziesz:)

    0
  • #4 11 Lis 2013 13:20
    zed71
    Poziom 22  

    jeśli oddasz na złom to bedziesz mógł wyrejestrować samochód. jezeli sprzedasz po częsciach to dostaniesz więcej ale... bedziesz musiał płacić ubezpieczenie oc do końca swojego życia ;-) bo warunkiem jest sprzedaż samochodu (na złom lub dla innego właściciela) lub kradzież. wiec przekalkuj co się opłaca.

    0
  • #5 11 Lis 2013 13:26
    arturbiedronka1987
    Poziom 8  

    chyba ze masz znajomego menela ktory ma dowod osobisty i spisze z toba umowe:)

    0