Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sony/VAIO/PCG-7N2M - Rozładowana bateria przy włączonym windowsie,konieczne..

13 Sie 2013 21:40 2124 13
  • Poziom 10  
    Sytuacja wygląda następująco. Pracując na komputerze tylko na zasilaniu z baterii aż do momentu całkowitego jej rozładowania, komputer się wyłącza.

Podłączam więc zasilacz i uruchamiam komputer lecz system nie chce startować. Muszę wrzucić CD z instalacją systemu -> Napraw system -> Przywracanie systemu...

Dlaczego tak jest ? Dlaczego system po prostu nie startuje ?

Jest to dla mnie dość kłopotliwe. Nie wiem gdzie może tkwić problem. Bios pamięta wszelkie ustawienia wprowadzane przeze mnie nawet po padnięciu zasilania z baterii. Więc nie sądzę, aby to była kwestia baterii na płycie jeśli takowa w ogóle się tutaj znajduje. Proszę o wszelki podpowiedzi. Jestem kierowcą zawodowym i w ciężarówce, różnie bywa z dostępem do zasilania. Czasem po prostu zapomni się o przekręceniu zapłonu aby był prąd w gniazdu itp...
  • Poziom 13  
    A czy jak wyłączysz i włączysz laptopa normalnie na zasilaniu sieciowym, to ten problem nie występuje?
  • Poziom 10  
    Nie,gdy wyłączam laptopa z naładowaną baterią i włączam ponownie czy to z zasilaczem czy tylko na baterii, choćby w połowie naładowanej, laptop staruje normalnie. Problem jest tylko w momencie rozładowania się baterii w czasie pracy na kompie, film, przeglądarka itp.
  • Poziom 13  
    Przede wszystkim, to ustaw sobie w opcjach zasilania, żeby w akcji dla krytycznego poziomu baterii było Hibernacja lub Zamknij, bo jeżeli laptop ci tak po prostu pada, to raz dwa załatwisz twardy dysk, a ww. opis wskazuje na początek końca twardego. To powinno załatwić twój problem.
  • Poziom 10