Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Daewoo Leganza 2.0 16v 1999r - Olej w płynie chłodniczym po naprawie głowicy

13 Sie 2013 22:34 1692 2
  • Poziom 8  
    Witam,

    Chciałbym skonsultować problem jaki mnie spotkał, może któryś z Kolegów będzie miał jakiś inny punkt widzenia na sprawę.
    Mianowicie - auto jak w temacie, były przedmuchy spalin do układu chłodzenia, ubytek płynu. Winna okazała się uszczelka - próba na CO2, widoczne uszkodzenie uszczelki, naprawa.
    Wydaje mi się, że naprawę przeprowadzono jak trzeba - planowanie głowicy, nowa uszczelka, śruby, czyszczenie bloku i otworów śrub, nowy płyn, olej.
    Po 400km okazało się, że w zbiorniczku wyrównawczym zebrało się trochę białej mazi. Po wyczyszczeniu zbiorniczka i kolejnych 100 km ostrej jazdy - dużo mniej, ale jednak. Natomiast stan płynu i oleju jest prawidłowy i nie ma ubytków.

    Czy to możliwe, aby ta maź to była pozostałość po myciu głowicy (ropą, płukanie wodą i wydmuchanie) albo po demontażu głowicy (trochę oleju mogło się dostać do kanałów wodnych) ?
    Dodam, że skrzynia jest automatyczna, jutro będzie sprawdzana chłodnica, aby wykluczyć nieszczelność.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za jakiekolwiek sugestie,
    Piotrek
  • Poziom 13  
    rozgrzej płyn w aucie i go spuść gorący bo jak robili głowicę to nie wypukali ci układu chłodzenia jak to wypukasz to będzie dobrze wszystko
  • Poziom 8  
    Witam,

    W celu zamknięcia tematu chciałbym poinformować, że przyczyną całego zamieszania była jednak wadliwa uszczelka pod głowicą, ponieważ po kolejnej wymianie uszczelki (na uszczelkę znanej marki) problem ustąpił.

    Pozdrawiam,
    Piotrek