Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Deimic One - Szkolenia
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

atmega8 - Programowanie usbasp

glina29 14 Sie 2013 10:10 3621 18
  • #1 14 Sie 2013 10:10
    glina29
    Poziom 10  

Witam Proszę o pomoc. Szukam już od kilku dni jakiegoś kursu do programowania atmegi8 programatorem usbasp i nie mogę znaleźć żadnego. Jestem początkujący a właściwie zielony. Bardzo proszę o podanie jakiegoś dobrego kursu będę bardzo wdzięczny za pomoc.
    Pozdrawiam

0 18
  • Deimic One - Szkolenia
  • #2 14 Sie 2013 10:21
    yogi009
    Poziom 42  
  • #3 14 Sie 2013 10:26
    glina29
    Poziom 10  

wszystkie te już przeszukałem i programatory używane są na lpt. aAtmege8 programuję się chyba tylko językiem C

0
  • #4 14 Sie 2013 10:34
    arnoldziq
    Moderator Programowanie

Jest co najmniej kilka języków, w których można programować uC Atmega.
    1. assembler
    2. Basic (Bascom)
    3. C
    4. Pascal

0
  • Deimic One - Szkolenia
  • #5 14 Sie 2013 10:39
    glina29
    Poziom 10  

O to o tym nie widziałem. Chodzi mi o język C.

Kod: c
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

Bo to chyba jest język C

0
  • #6 14 Sie 2013 10:44
    arnoldziq
    Moderator Programowanie

Tak, to jest C. Z tym, że ten program nigdy nie zadziała bo ma kilka błędów.
    1. Niedomknięta klamra głównej procedury main.
    2. Słowo 'woid' które nie istnieje w C, i chyba nigdzie indziej.
    itd. itp.

0
  • #7 14 Sie 2013 10:55
    glina29
    Poziom 10  

nie chodzi mi o to żeby ten program działał tylko chciałem podać kawałek kodu. I dalej proszę o podanie jakiegoś kursu

0
  • #9 14 Sie 2013 11:30
    markoz7874
    Poziom 31  

glina29 napisał:
    ..Szukam już od kilku dni jakiegoś kursu do programowania atmegi8 programatorem usbasp i nie mogę znaleźć żadnego..

Świetny kurs od podstaw
    Ale jeżeli kolega jest tak zdolny w nauce jak w używaniu wyszukiwarki, to szkoda Twojego czasu.