Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda GCV135 - wyciek paliwa

14 Sie 2013 16:50 1992 4
  • Poziom 12  
    Witam mam takie pytanie
    Co może być przyczyną że gdy zostawiłem kosiarkę z tym silnikiem z otwartym zaworkiem paliwa to przez noc wyciekło mi całe paliwo ze zbiornika kapało w okolicy gaźnika .
    pozdrawiam
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 20  
    Dziurawy plywak? Zuzyty zaorek odcinania paliwa w komorze plywakowej? Dziurawy/stary przewod ze zbiornika paliwa do gaznika. Moze jeszcze pare innych rzeczy. Sprawdz dokladnie co cieknie przed pytaniem na forum.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 12  
    Cieknie z pod gaźnika dopytam czy uszczelka pod gaźnikiem może mieć coś wspólnego z takim wyciekiem jestem amatorem w tej specjalności gdyż zajmuję się dźwigami i jest to raczej specjalność elektryczna a nie mechanika pytanie zadałem grzecznościowo dla sąsiada z działki
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    Uszczelka ma gdy silnik pracuje. lub przechylasz kosiarke. Gdy kosiarka sobie stoi to poziom paliwa nawet nie dochodzi do uszczelki.
    Odkrec komore plywakowa i wyjmij plywak. Uwazaj. Drobne czesci. Sprawdz czy plywak ma w sobie paliwo. Potrzasnij nim przy uchu. Bedzie slychac. Czasem jest w nim kropla cyny. Latwo odroznic. Jesli ma w sobie paliwo to plywak jest do wymiany. Jesli nie to sprawdz zaworek ktorym plywak zamyka doplyw paliwa do komory. Ze zdjeta pokrywa komory plywakowej wloz zaworek i przycisnij go lekko palcem. Przechyl kosiarke do poziomu. Jesli zamyka doplyw paliwa to jest sprawny.
    Mozliwe ze sa tam po prostu zanieczyszczenia i zaklucaja prace zaworka. Prosta robota tylko nic nie zgob i patrz jak bylo poskladane rozbierajac.