Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hualingan HL-8788GB BMW - Nie działa po wymianie końcówka mocy.

darkneess 15 Sie 2013 12:38 1605 1
  • #1 15 Sie 2013 12:38
    darkneess
    Poziom 9  

Witam, na wstępie powiem że jestem amatorem w temacie i postaram się w skrócie opisać problem.

Dostałem od kolegi do naprawy takie radyjko z tematu, przestało grać, najpierw jeden głośnik a na końcu całkiem ucichło. więc:
    - Pierwsza myśl i jedyne co potrafię zrobić to wymiana końcówki (TB2929HQ) więc taką zakupiłem.
    - Niestety przyszła ze sporo pomiętymi nóżkami (w kopercie bąbelkowej shit).
    - Mając jedynie lutownice transformatorową i stary odsysacz męcząc się 2 godziny udało mi się bardzo brzydko ale wlutować nowy scalak.
    - Po podłączeniu do auta Sukces, gra elegancko :) Jednak nie trwało to długo.. po kilku minutach zaczęło coś trzeszczeć a w końcu grać dopiero po sporym pogłośnieniu, niżej była cisza i radiator mocno się nagrzewał.

- Stwierdziłem że może przez mój sprzęt zrobiłem gdzieś zwarcie. Więc wskoczyłem na allegro, kupiłem nową lutownicę z regulacją temp., odsysacz elektryczny, plecionkę, pastę do lutowania itd.
    - Kiedy wszystko przyszło to już była bajka :) odessałem wszystko do gołego i wlutowałem scalaka jeszcze raz od nowa, tym razem patrząc na luty i montaż nie było się czego wstydzić :)
    - Skombinowałem tez okablowanie aby wytestować na biurku. Podłączyłem więc i:

- Dźwięk był, ale chwile po załączeniu głośnik był wsysany lub wypychany do góry (zależnie od polaryzacji) jednak grał, ale po chwile coraz ciszej, jakby dzwięk musiał się "przebić", był słyszalny dopiero na wyższych wartościach Volume.