Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

V-SCAN VAG5053 ITS potrzebuje rady

bodzus999 15 Sie 2013 16:10 87117 130
  • #1 15 Sie 2013 16:10
    bodzus999
    Poziom 2  

    Witam, powiem szczerze, mało sie znam, ale chciałbym pobawić się z ogólną diagnostyką swojego samochodu, więc proszę o pomoc, a mianowicie, czy ten oto przyrząd (V-SCAN VAG5053 ITS) zda egzamin w moim garażu? Warto go kupić czy nie? Moje wymagania nie są wygórowane, chodzi mi głownie o to, by znaleść przyczynę problemu i usunąć kod błędu, a jak uda się coś więcej to tym lepiej.

    0 29
  • #2 15 Sie 2013 23:06
    tzok
    Moderator Samochody

    Podstawowym pytaniem jest - co stoi w tym Twoim garażu? Kolejnym jest - na ile znasz się na mechanice i systemach sterowania silnikiem? Samo urządzenie jest bezużyteczne liczy się przede wszystkim wiedza i doświadczenie operatora. Samo czytanie błędów to żadna diagnostyka, potem są tacy naprawiacze, co widzą błąd przepływomierza i od razu wymieniają przepływomierz, a potem się dziwią czemu nie pomogło.

    Cytat:
    W identyczny sposób wykonasz każdą adaptacje, kodowanie (aktualnie bez kodowanie długiego) czy inną funkcje.
    No to rzeczywiście można zaszaleć, bo po 2009 bez długiego kodowania ani rusz.
    No i jeszcze ten "Kąt wała korbowego" ;)

    1
  • #3 20 Sie 2013 19:49
    bodzus999
    Poziom 2  

    stoi vw golf 4 ale i tez dobrze by bylo diagnozowac inne autka. powiem tak, jestem po zawodowce mechanicznej tak wiec wydaje mi sie ze przynajmiej podstawy wiem, a reszte bede sie doksztalcal we wlasnym zakresie glownie po to by zaoszczedzic na diagnozach i naprawach w warsztatach samochodowych..

    1
  • #4 22 Sie 2013 00:22
    wowka
    Poziom 28  

    bodzus999 napisał:
    powiem tak, jestem po zawodowce mechanicznej tak wiec wydaje mi sie ze przynajmiej podstawy wiem


    Jak ktos na pytanie co umie od razu chwali sie ze jest po jakiejs tam szkole to z doswiadczenia wiem ze prawie nie ma pojecia o danym temacie

    jak masz laptopa to na poczatek kup sobie do tego golfa interfejs kkl -taniej bedzie

    0
  • #5 27 Sie 2013 21:33
    bodzus999
    Poziom 2  

    po zawodowce wiele sie nie umie wiec nie da sie chwalic szkola tylko mowie jak wyglada sytuacja. mam laptopa i mam kabel eobd2 kupiony ale nie moge go zgrac z kompem i autem, dla tego pytam sie o ten sprzet ktory jest w temacie.

    3
  • #7 23 Paź 2013 18:25
    jack8103
    Poziom 11  

    A wie ktoś jak to zaktualizować, w instrukcji ani słowa ?
    I jeśli ktoś to posiada to prosze o info, jaką ma wersję softu, ja mam 7.0

    1
  • #8 26 Paź 2013 22:02
    dertyu
    Poziom 8  

    masz wersje 7.0
    Nie możliwe

    2
  • #9 27 Paź 2013 14:54
    jack8103
    Poziom 11  

    Bardzo mi pomogłeś tym stwierdzeniem, właśnie przed wczoraj pokazała aktualizacja, teraz jest 7.9

    1
  • #10 28 Paź 2013 23:09
    dertyu
    Poziom 8  

    Tak gdyz viaken robi aktualizacje co jakiś czas

    1
  • #11 03 Lis 2013 09:26
    jack8103
    Poziom 11  

    Ale niech się odezwie ktoś kto ma ten sprzęt, bo mam z nim mały problem i nie wiem czy to mój egzemplarz czy to wina nowego softu.
    Na najnowszej wersji 7.9 nie można skasować inspekcji, próbowałem na kilku samochodach i za każdym razem wywala że twój samochód nie obsługuje tej opcji. Na sofcie 7.0 działało.

    1
  • #12 11 Lis 2013 19:44
    wojtek2612
    Poziom 2  

    Witam,tez jestem posiadaczem tego urządzenia ale niestety przez nie uwagę zgubiłem karte pamięci z programem. Czy mógłby ktoś z kopiować to ze swojego urządzenia i udostepnic mi??nagrałbym to na nowa karte i może by to zadziałało, bo bez tego to jest bezużyteczne zabawka..Jesli był by ktoś tak miły to proszę pisać to podam e-meila..

    1
  • #16 12 Gru 2013 09:57
    krzychu001
    Poziom 15  

    Soft 7,9 i 8,0 nie można się zalogować do silnika 12233,po logowaniu chce adoptować kierownice,nie chce adaptować przepustnicy,mieli na adaptacji w kółko.Coś tam skopali w tych softach, na 7,0 jest ok.pisałem do nich zero reakcji.

    0
  • #17 09 Sty 2014 10:14
    sssniper
    Poziom 9  

    Witam
    Panowie każdy soft jest kompilowany odzielnie do użądzenia trzeba wysłać e-maila do
    biuro(malpa)viaken.pl podać nr. urządzenia i odeślą gotowca tak to działa podrawiam

    0
  • #18 11 Sty 2014 18:59
    krzychu001
    Poziom 15  

    To coś słabo kompilują mam 7,9 i 8,0 od nich i nie ma logowania do silnika ani nie umie skończyć adaptacji przepustnicy.

    1
  • #19 25 Sty 2014 20:18
    krzychu001
    Poziom 15  

    Czy ktoś może sprawdzić czy na na tych nowszych softach przechodzi adaptacja przepustnicy bo zacząć mogę tylko na 7,0 ale nie chce skończyć i sobie mieli w kółko,na vag robi bez problemu.Na 7,9 i 8,0 wcale mi nie wchodzi w nastawy podstawowe.Przestał mi po aktualizacjach z 7,0 na 7,9 wróciłem do 7,0 i nie umie skończyć adaptacji na tym sofcie.Pozdrawiam.!!!

    0
  • #20 06 Lut 2014 12:13
    aszczupal
    Poziom 9  

    Witam, podłączam się pod temat, otóż mam to to od kilku dni i nie mogę zrobić skasowania inspekcji...
    Soft 7.0 (podobno najlepszy.... :D)
    Passat B6 2006.
    Czy ktoś posiada może rozpiskę, co się kryje pod poszczególnymi blokami do adaptacji dla w/w auta?

    Pozdrawiam,
    Adam

    1
  • #21 25 Lut 2014 22:02
    krzychu001
    Poziom 15  

    Wyszła jakaś poprawka soft 8,11,zobaczymy czy coś poprawili.

    0
  • #22 26 Lut 2014 21:02
    aszczupal
    Poziom 9  

    Rozumiem, że jak przetestujesz to dasz znać czy opłaca się robić UPG ?

    pozdrawiam
    Adam

    0
  • #23 26 Lut 2014 21:38
    krzychu001
    Poziom 15  

    Jutro coś będę wiedział to napiszę czy coś się zmieniło.Pozdrawiam!!!

    0
  • #24 27 Lut 2014 21:32
    krzychu001
    Poziom 15  

    Logowanie do tdi 12233 jest ok.Adaptację przepustnicy będę robił jutro bo dzisiaj brak czasu.

    0
  • #25 28 Lut 2014 20:12
    krzychu001
    Poziom 15  

    Niestety ja adaptacji nie mogę zrobić,zaczyna normalnie i nie kończy mieli w koło co najlepsze jak wrócę do 7,0 to też nie kończy a przed aktualizacjami było ok, może ktoś to sprawdzi bo nie wiem czy nie odesłać na gwarancję.Nie wiem już czy to wina softu czy testera.Pozdrawiam !!!.Nie ma jak VAG tylko z lapkiem trzeba latać.

    0
  • #26 03 Mar 2014 17:21
    jack8103
    Poziom 11  

    U mnie ładuje jakiś plik SCAN.bin po czym sie zawiesza, nic nie można zrobić, oni są daremni

    1
  • #27 02 Kwi 2014 14:40
    wazik
    Poziom 2  

    Panowie podpowiedzcie, czy tm urządzeniem mogę zakodować nowy akumulator do audi a6 c6 2007 rok??

    2
  • #28 02 Kwi 2014 21:53
    krzychu001
    Poziom 15  

    Ten tester jeżeli można go tak nazwać nie robi długiego kodowania.Najlepiej VCDS.

    1
  • #29 13 Kwi 2014 13:38
    skuter-77
    Poziom 10  

    A czy tym scanerem podłaczę sie do mercedesa w211 aby odczytac błędy ,live data...?

    0