Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

cykający trasformator lub powielacz w tv hitachi

10 Mar 2005 13:58 1059 8
  • Poziom 18  
    --------------------------------------------------------------------------------

    posiadam telewizor hitachi ktury ma taka wade, z boku trafo powielacza znajduje się trasformator a dokladnie z trafopowielaczam polaczony taka fajką otuz jak się nagrzeje ten trasformator(okolo 3-4godz) wydaje dzwiek swierszcza:) niewiem jak tą usterke usunąc? PS JAK ZACZNE LETKO NACISKAC NA TRAFO TO PRZESTAJE LUB JAK DOTKNE TEGO TRASFORMATORA.POPRAWILEM LUTY NIC TO NIEDALO AHA SLYSZALEM ZE JAK się ROSZCZELNI TO TAK się DZIEJE I DA się GO DOMOWYM SPOSOBEM NAPRAWIEC ALE JAK?



    Niejestem elektronikem i niewiem czy ten transformator po fachowemu:0 nienazywa się przetfornicą,podkreslam ze jak się porusza plytka to przestaje i napewno niesą to zimne luty bo juz sprawdzilem a prawdopodobnie roszczelnienie i tu prozba jak to wygluszyc naprawic


    jeszcze napisze dotego ze przy cykaniu nic się niedzieje z obrazem tz niezweza się w rytm cykania,nie przyciemnia itp jesli przycisne ta przetfornice to przestaje cykac ale tylko jesli dotkne zwojów,czy mozna to jakos zalac jakims silikonem czy czyms aby to uszczelnic bo podkreslam ze w serwisie powiedzieli-MOGLO się ROSZCZELNIC I MOZE POMUC ZALANIE TEGO OLEJEM-ALE JAK I CO DALEJ TO NIEWIEM:) prosze o pomoc help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    aha niewiem czy jest to trasformator czy przetfornica(nieznam sie az tak) ale znajduje sie to razem z trafo powielaczem polączone taką fajeczką i udolu jest zaokrąglone,nato nawiniety jest drut i wchodz ą 3 przewody i wychodzą 3

    Dodano po 18 [minuty]:

    a moze 4:) przewody wchodzą i wychodzą
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    a czy wogule mozna ten transformator zaklejic jakims silikonem ktury jest odporny na cieplo,czy wogule to niezaszkodzi a moze jest cos takiego jak jakis plajster na takie zeczy? przeciez jakos sie to regeneruje!!! i czy moge sie dowiedziec jak to zrobic bardziej profesjonalnie a z drugiej strony nierozbierając tego
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    ok jesli uzyje super gluta to mam calosc zaklejic?
    czy tylko szczeliny?byl kiedys taki klej do mozowania kabli na plycie glównej przezroczysty i twardy moze takie cos
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    pare dni temu nalalem w szczeliny oleju i do tej chwili nieslysze cykania,moze to pomoglo a moze za pare dni wyjdze spowrotem usterka? zobaczymy
    jak co to potraktuje to klejem