Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kontrolka srs nie gaśnie -Hond Accord 97 z silnikiem 2.0 TDI

Pawmor 10 Mar 2005 17:55 5035 9
  • #1
    Pawmor
    Level 11  
    pewnego dnia zapalilem samochod a kontrolka juz nie zgasla.. ktos cos wie na ten temat? oczywiscie nie bylo zadnej kolizji...
    pawmor(malpa)wp.pl
  • #2
    Doktorr
    Level 35  
    Prawdopodobnie jakiś przewód stracił styk lub się przetarł. Nie wyobrażam sobie szukania tego na piechotę. Poszukaj serwisu gdzie ci to mogą zdiagnozować. Po podpięciu pod komputer dowiesz się w której części instalacji jest uszkodzenie i czego dotyczy.
  • #3
    User removed account
    User removed account  
  • #4
    Pawmor
    Level 11  
    cos wiecej na temat "kawalka kabla" :-)

    Dodano po 1 [minuty]:

    dodam ze to ma silnik 2.0 tdi Rovera... ewentualnie gdzie moge znalezc kabel i soft? w modelu z silnikime rovera tez dziala samodiagnostyka? jak tak to jak i gdzie ;-)
  • #5
    panklex
    Level 12  
    cześć w roverkach jak nie gaśnie to często jest spowodowane złączką napinaczy pasów czy poduszek znajdującą się pod fotelem (chyba kierowcy). mam nadzieje że w hondzie jest tak samo
  • #6
    User removed account
    User removed account  
  • #7
    Pawmor
    Level 11  
    no wiec odczytalem kod usterki i wyszlo ze poduszka kierowcy-przerwa w obwodzie... jakies pomysly gdzie tego szukac? pewnie na poczatek przy poduszce?
  • #8
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    Pawmor
    Level 11  
    dzisiaj odkrecilem poduszke i kierownice.. tasme wypiolem i spr.czy jest przejscie.. podobno w innych samochodach pokazuje rowniez ze jest zwarcie.. tu nie ale przejscie miedzy wtyczkami jest... podlaczylem tez poduszke ez posrednio bez tasmy ale po wykasowaniu bledu znowu sie on zapisuje... jakies sugestie ;-)?
  • #10
    Bunny82
    Level 16  
    hejka też to przerabiałem w civicu .Zmierz opór każdago przewodu od poduszki do sterownika airbag .W civicu sterownik zamontowany jest w środku kabiny pomiędzy nogami pasażera a kierowcy Czyli pod konsolą środkową blisko komory silnika.Mierzyłem wszystkie przewody i żaden nie wykazał większego oporu niż 1 ohm ,jak się okazało ktoś kto montował alarm tak ciągnął za przewód poduszki bo ciężko mu było odpiąć złącze. Daj sobie chwile czasu i sprawdż dokładnie okablowanie ,złącza .tylko przed mierzeniem rezystancji odłącz wtyczkę od poduchy i sterownika.I przypadkiem nie mierz oporu na kablach który idzie od poduchy do pierwszego złącza bo przez ten pomiar poducha ci wystrzeli.
    AHA I JESZCZE NAJWAżNIEJSZA SPRAWA ZDEJMIJ MINUSOWą KLEMę Z AKUMULATORA POCZEKAJ CHWILę Aż KONDENSATORY SIę ROZłADUJą I WTEDY ROZPOCZNIJ .
    POWODZENIA