Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wybór ogrzewania kiosku blaszanego 25m

18 Sie 2013 03:47 3759 9
  • Poziom 2  
    Witam serdecznie!

Zastanawiam się jaki wybrać sposób ogrzewania kiosku blaszanego o powierzchni 25m. Bardzo bym prosił forumowiczów o rady, gdyż się trochę oczytałem i zgłupiałem i nie wiem co wybrać.

Trochę danych:

-Kiosk blaszak o powierzchni ok 25m,
    -Wys. ok 2,5m
    -Centralnego brak,woda jest jedynie z podgrzewaczem.
    -blacha cienka z zewnątrz i wewnątrz ,wypełnienie pianka.
    -Kiosk stoi na płytach i jest cienka płyta wiórowa i na niej linoleum.
    -O dachu nie wiem zbytnio za dużo, gdyż to świerzy nabytek. Poprzedni właściciel mówił że kiedyś była tam spożywka i był klimatyzator, na dachu jest coś jeszcze, ale nie znam się za bardzo co to.
    -Okno jest jedno ok 235x145. Drzwi wejściowe z szybą 200x90

Na razie jeszcze nie prowadzę działalności, dlatego nie potrafię określić jakie będzie zużycie prądu, jaką taryfę wybrać :/.

Wie ktoś może czy można zamontować w takim blaszanym kiosku kozę i jak to będzie funkcjonowało? Czy jakieś przepisy bądź bhp tego nie zabrania?

Klimatyzator przy większych mrozach ponoć nie daje rady, no i ceny nie są takie niskie.

Docelowo będzie tam sprzęt biurowy i trochę elektronicznego (ksero, komputer itp)

Z tego co czytałem że w zimie przy ogrzewaniu piecykiem gazowym będzie duża wilgoć no i śmierdzi. Czy to nie zaszkodzi biurówce i elektronice?

A może grzejnik konwektorowy?

Myślałem jeszcze nad ogrzewaniem na podczerwień tylko czy to się sprawdzi w takim blaszaku i jakie koszty są tego?