Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

D.T. Gas Tech - Szarpanie na obrotach przełączania się na gaz.

Gregyyy 18 Sie 2013 18:01 1389 1
  • #1 18 Sie 2013 18:01
    Gregyyy
    Poziom 17  

    Witam. Mam problem z moim autkiem Mazda MX-3.
    Z instalacją 2giej generacji D.T. Gas System.

    Otóż mam ustawione w sterowniku 'obroty przełączania na gaz' na wartości 2000obr/min i teraz gdy autko pierwszy raz osiągnie/przekroczy 2000obr/min ładnie uruchamia się instalacja gazowa i ładnie jeździ na gazie. Lecz problem pojawia się już po przełączeniu na gaz.
    Gdy jadę i w autku obroty spadną do 2000 to silnik zaczyna szarpać (delikatnie) oraz czuć że brakuje mu mocy. Powyżej jak i poniżej tej wartości ustawianej manualnie jest ok.

    Przestawiłem tą granicę na 3000 oraz na 4000 ale zawsze przy ustawianych wartościach autko zaczyna szarpać oraz brakuje mocy.

    Jestem pewien, że ten brak mocy jest ściśle powiązany z systemem przełączania się z benzyny na gaz.

    Co jest nie tak? Czyżby coś ze sterownikiem było by nie tak?
    Proszę o odpowiedź.

    0 1
  • #2 28 Sie 2013 09:41
    bohun2006
    Poziom 14  

    Przy instalacji tego typu co jakis czas potrzeba ustawic cisnienie gazu na parowniku,najlepiej byloby podpiac komputer ,ale w przypadku braku takiej mozliwosci mozesz posluzyc sie sonda z auta,podepnij sobie miernik elektryczny i mierzac napiecie na sondzie mozesz ustawic cisnienie gazu aby silnik pracowal w miare przyzwoicie,sprawdzisz od razu czy parownik reaguje na proby regulowania.

    0