Witam wszystkich serdecznie. Chciałbym prosić Was o pomoc przy kupnie telewizora. Będę wynajmował od września kawalerkę i chciałbym zakupić tv na ściane. Poczytałem trochę i w zasadzie tak nie wiem co wybrać. Jestem po studiach i nie mam wielkiego budżetu. Szukam pracy. Plazma mnie raczej nie interesuje, bo je więcej prądu... będę na nim grał w fifę i oglądał mecze piłkarskie przede wszystkim + na pewno nasza telewizja. No i od czasu do czasu filmy z usb Nie jestem jakiś wymagający, ale bubla nie chce
1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? 15m
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? 2m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem? głównie 2 czasem więcej (fifa, mecz)
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? raczej na wprost chociaż z boku też ktoś może siedzieć
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? w planach ma wisieć
6. Jak słońce świeci w pokoju? pokój od północy i raczej słońce nie przeszkadza, są też rolety
7. Jaki masz obecnie telewizor? kineskop sony
8. Co chcemy aby telewizor posiadał? wejście na słuchawki, nagrywanie filmów na pendrive (chociaż niekoniecznie), na pewno filmy z usb z napisami jak i z lektorem
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora? narazie darmowa telewizja, później kto wie kablówka, nc+, polsat... nie wiem
10 .Jakie urządzenia? laptop (fifa) może w przyszłości konsola
11. Ile godzin dziennie ma pracować telewizor? ciężko określić raczej nie więcej jak 5h
12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą? bez różnicy
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? sport
14. Czy zamierzasz serfować po internecie? nie jest to warunek konieczny
15. Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie? w fifę od czasu do czasu jak kumple przyjdą
16. Preferencje co do marki? brak (nie znam się na tych nowych tv)
17. Preferencje co do wielkości? na początku myślałem o 32, ale raczej skłaniam się na wielkość ~40 cali
18. Co Cię denerwuje w telewizorach? smużenie