Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vw Passat B5 Automat - Nierówna praca silnika na ustawieniu D,1,2,3

m.tosiek 19 Sie 2013 20:47 2274 10
  • #1 19 Sie 2013 20:47
    m.tosiek
    Poziom 17  

    Witam, mój znajomy ma problem z w/w Passatem, a mianowicie podczas postoju np. na światłach silnik czasami nierówno pracuje, problem nie występuje gdy skrzynia ustawiona jest w pozycji P,N . Zapomniałem dodać że to silnik 1.9 tdi 101 KM. Nie znam się zupełnie na skrzyniach automatycznych, a wydaję mi się że to właśnie w niej tkwi problem, może ktoś z forumowiczów ma jakieś pomysły?

    0 10
  • #2 19 Sie 2013 20:56
    autoas
    Poziom 41  

    m.tosiek napisał:
    Nie znam się zupełnie na skrzyniach automatycznych, a wydaję mi się że...

    Ciekawe stwierdzenie...

    A jak ci ktoś podpowie; ściągaj i naprawiaj skrzynię, to co zrobisz...

    -1
  • #3 19 Sie 2013 21:11
    m.tosiek
    Poziom 17  

    Nic nie zrobię, po prostu chciałem zaczerpnąć trochę wiedzy na ten temat, żeby doradzić coś kumplowi, bo bardzo się przejął tym problemem, to jego auto więc zrobi to co uzna za stosowne, i to na co go będzie stać, a ironia zupełnie nie potrzebna .

    0
  • #4 19 Sie 2013 21:13
    autoas
    Poziom 41  

    To sam lub z kolegą nie domyślasz się, że trzeba coś zdiagnozować odpowiednią wiedzą i odpowiednim sprzętem...

    0
  • #5 19 Sie 2013 21:20
    m.tosiek
    Poziom 17  

    autoas napisał:
    To sam lub z kolegą nie domyślasz się, że trzeba coś zdiagnozować odpowiednią wiedzą i odpowiednim sprzętem...
    i za odpowiednie i duże pieniądze :D , raczej chodzi mi o to czy niech jeździ dalej i zatyra tą skrzynię do końca, czy niech sprzeda auto póki jeszcze całkiem dobrze jeździ, w sprawach czysto technicznych, i tak niewielu bym mu poradził, bo uważam, żeby coś dobrze radzić to trzeba się na tym dobrze znać.

    0
  • #6 19 Sie 2013 21:23
    autoas
    Poziom 41  

    No, a do dobrego warsztatu nie łaska...to zawsze trzeba kogoś innego na minę wsadzić...

    0
  • #7 19 Sie 2013 21:36
    m.tosiek
    Poziom 17  

    Problem w tym że dobrych warsztatów u nas w regionie jest na lekarstwo, a takich "szpeców" co znają się na automatach jeszcze mniej, sam zaproponowałem mu że spróbuję dowiedzieć się czegoś na forum, żeby go trochę uspokoić, inny znajomy ma Audi z tym samym silnikiem, tyle że skrzynia TIPTRONIC. Rok temu padła mu w niej pompa, naprawa wraz z robocizną to 5 tyś zł, a przed tygodniem zużyła mu się panewka na którymś z wałków, naprawa to kolejne 2.5 tyś zł, więc co byś doradził swojemu kumplowi w takim przypadku? niech idzie do banku po kredyt na naprawę, czy niech pozbędzie się problemu puki jeszcze można ?

    0
  • #8 19 Sie 2013 21:44
    Sołtys_Elbląga
    Poziom 31  

    Chciałbyś być takim kupującym, któremu kumpel sprzedającego doradził aby ten sprzedał auto póki jeszcze działa a Ty kompletnie nie znający się kupujesz takiego B5 W TDI z okazjonalnie niskim przebiegiem 192.023km od emeryta, ładnie odkurzonego, wyplakowanego a po tygodniu musisz wyrzucić 3000 zł na części do skrzyni bo auto nierówno pracuje?

    0
  • #9 19 Sie 2013 22:09
    m.tosiek
    Poziom 17  

    Też się nabrałem na W 124, czysty, wyplakowany, piękny lakier, szkoda że po zimie coś dziwnie zaczęły się pojawiać jakieś dziwne pęcherze na tym pięknym lakierze, okazało się że bity z tyłu a pod pięknym lakierem "bananowy metalik" Ale doinwestowałem, dopieściłem i jeżdżę do dziś i nie żałuję, bo dużo nie dałem, Vw Passat B5 Automat - Nierówna praca silnika na ustawieniu D,1,2,3 Vw Passat B5 Automat - Nierówna praca silnika na ustawieniu D,1,2,3 co powinno dać mi do myślenia, cóż człowiek uczy się na błędach.

    0
  • #10 26 Sie 2013 16:24
    szajbus181
    Poziom 15  

    A olej i filtr oleju to był zmieniany w tej skrzyni? Z tego co piszesz dość ogólnikowo to wnioskuje że silnik dostaje szału pod obciążeniem. Więc zaczął bym od diagnostyki silnika. Do sprawdzenia: przepływka zaworek egr, pompowtryski i reszta pierdół. Ostatnio miałem podobny przypadek to okazało sie że konwerter szlag trafił. Powodzenia i do dzieła.

    0
  • #11 27 Sie 2013 08:11
    m.tosiek
    Poziom 17  

    Problem rozwiązany, winny był pompowtryskiwacz.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo