Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vw Passat B5 Automat - Nierówna praca silnika na ustawieniu D,1,2,3

m.tosiek 19 Sie 2013 20:47 2274 10
  • #1 19 Sie 2013 20:47
    m.tosiek
    Poziom 17  

Witam, mój znajomy ma problem z w/w Passatem, a mianowicie podczas postoju np. na światłach silnik czasami nierówno pracuje, problem nie występuje gdy skrzynia ustawiona jest w pozycji P,N . Zapomniałem dodać że to silnik 1.9 tdi 101 KM. Nie znam się zupełnie na skrzyniach automatycznych, a wydaję mi się że to właśnie w niej tkwi problem, może ktoś z forumowiczów ma jakieś pomysły?

0 10
  • #2 19 Sie 2013 20:56
    autoas
    Poziom 41  

m.tosiek napisał:
    Nie znam się zupełnie na skrzyniach automatycznych, a wydaję mi się że...

Ciekawe stwierdzenie...

A jak ci ktoś podpowie; ściągaj i naprawiaj skrzynię, to co zrobisz...

-1
  • #3 19 Sie 2013 21:11
    m.tosiek
    Poziom 17  

Nic nie zrobię, po prostu chciałem zaczerpnąć trochę wiedzy na ten temat, żeby doradzić coś kumplowi, bo bardzo się przejął tym problemem, to jego auto więc zrobi to co uzna za stosowne, i to na co go będzie stać, a ironia zupełnie nie potrzebna .

0
  • #4 19 Sie 2013 21:13
    autoas
    Poziom 41  

To sam lub z kolegą nie domyślasz się, że trzeba coś zdiagnozować odpowiednią wiedzą i odpowiednim sprzętem...

0
  • #5 19 Sie 2013 21:20
    m.tosiek
    Poziom 17  

autoas napisał:
    To sam lub z kolegą nie domyślasz się, że trzeba coś zdiagnozować odpowiednią wiedzą i odpowiednim sprzętem...