Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
CControls
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LPC1768 WB-BEEMER - Pierwsze Starcie, Dokumentacja, Pierwszy większy projekt.

Marcin648 20 Sie 2013 21:58 1716 10
  • #1 20 Sie 2013 21:58
    Marcin648
    Poziom 9  

Witam.
    Jestem nowy w mikrokontrolerach. Zafascynowałem się co się da na nich osiągnąć i zakupiłem LPC1768 WB-BEEMER procek to oczywiście Cortex-M3. Że podstawy elektroniki znam, a programowanie w C to dla mnie nie problem myślałem że na spokojnie z dokumentacją sobie poradzę w poznawaniu tego cacka, ale okazała się że na płytce z kontrolerem nie było żądnej dokumentacji, jedyne co to Keil i kilka example. Analizowałem kod, i umiem napisać jakieś proste Hello World na UARTach czy miganie diodą wbudowaną w PCB, ale trudno jest coś zlokalizować jak adresy diody znam tylko z example, a analizowanie example z dokumentacją nie równają się.
    Gdy miganie diodą mi się już znudziło, postanowiłem zrobić własny projekt radio. Ale nie obsługiwać te już wbudowane tylko zrobić własne. Widząc to mam nadzieje że jest to jak najbardziej możliwe. A nawet lepiej widząc takiego SDRa na spartanie jestem tego prawie pewien. Problem w tym że z dokumentacji nic nie zdziałam, poczytałem o SDRach i wystarczyło by żeby sygnał z anteny wrzucił do AutioOut na jacku a całym odsłuchem zajoł by się już program an PC. Jak mówiłem mam raczej doświadczenie oparte tylko o własne próby napisania czegokolwiek.
    Pozdrawiam.

0 10
  • CControls
  • #2 20 Sie 2013 22:27
    mickpr
    Poziom 39  

Marcin648 napisał:
    zajoł by
    ???
    A gdzie pytanie?

Marcin648 napisał:
    Problem w tym że z dokumentacji nic nie zdziałam

Powiem inaczej - bez dokumentacji nic nie zdziałasz.
    Twoim sprzymierzeńcem niech będzie User Manual (nie sam Datasheet) + schemat płytki.
    Myślę, że jak przegryziesz się przez 840 stron - to na pewno będziesz wiedział "co i jak" w tym LPC1768