Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kolumna, mikrofon - nie wiem co kupić

loram15 24 Aug 2013 21:53 5526 25
    loram15
    Level 9  
    Witam. Jestem początkujący na forum,ale właśnie tutaj szukam porady.
    Od kilku lat śpiewam i uczęszczam na zajęcia wokalne. Planuję kupić kolumnę (myślałem o aktywnej), mikrofon, i ...właśnie..ja się na tym kompletnie nie znam nie wiem jakie to musi mieć parametry żeby starczyło na domowe/ ew. malutki koncercik. Proszę o pomoc również w przypomnienia, co muszę jeszcze kupic żeby to wszystko razem działało (jakie kable itd.) - planuje podłączyć wszystko do laptopa....chciałbym bardzo żeby to wszystko zamknęło się w granicy 600-800zł :D
    Pozdrawiam.
    Dj Joker
    Level 26  
    Karamba. Chcesz nagłaśniać tylko siebie, czy cały zespół? Czy jak? Siebie i podkład z laptopa?
    loram15
    Level 9  
    Chcę nagłośnić siebie (za pomocą mikrofonu) - ewentualnie możliwość nagłośnienia dwóch osób (dwa mikrofony), i podkład który puszczałbym z laptopa....
    Dj Joker
    Level 26  
    Proponowałbym Ci kolumnę aktywną (uważam, że statyw do niej jest konieczny) i mixer sceniczny. Jeśli takie rozwiązanie Cię interesuje, mogę podać przykłady. Proszę o odpowiedź.
    loram15
    Level 9  
    Bardzo prosiłbym o propozycje (mikrofon też chciałbym jakis warty polecenia, ale tani :P)! PS.Mikser jest rzeczą konieczną (chce, ale tylko tak pytam)? I czy laptop (toshiba l850 satellite) do wszystkiego bedzie pasował i jaki kabel potrzebuje??
    PS. SORY ZA GŁUPIE PYTANIA!
    Dj Joker
    Level 26  
    Mixer da Ci możliwość podłączenia większej liczby uczestników. Nie wiem czy zmieścimy się w tak małym budżecie. Mogą być rzeczy używane?
    loram15
    Level 9  
    Mogą być, ale ...od razu wolałbym linki np. do allegro :D
    Dj Joker
    Level 26