stefann29 wrote: EDC 37 to błąd który występuje w autobusach z takimi silnikami i oznacza on awaryjne wyłączanie tylnego silnika czy coś w tym stylu
Gdzie takie bajki głoszą ???
Awaryjne wyłączanie silnika poprzez wyłącznik umieszczony z tyłu przy silniku.
Ten błąd może powstać również po aktywacji VPS-u, jak również pojawia się w momencie podania masy na pin 2 złącza C107 (złącze specjalne dla zabudowy), wtedy gdy pojazd nie jest w ruchu silnik zostaje wyłączony, natomiast jeżeli pojazd jest w ruchu to prędkość silnika spada do biegu jałowego aby zachowane było wspomaganie układu kierowniczego i można się było bezpiecznie zatrzymać, jest to wykorzystywane w pojazdach np. z dźwigiem.
Tym bym się nie martwił póki co bo gdyby to było aktywne cały czas nie miał byś obrotów silnika albo w ogóle nie odpalił.
karlos85 wrote: Sprawdzane było ciśnienie zasilania pompowtrysków ?
saron22 wrote: Jak ktoś słusznie prędzej zauważył zmierz ciśnienie paliwa na zasilaniu.
Jak koledzy sugerują sprawdź to ciśnienie.
stefann29 wrote: mechanik powiedział że czujnik doładowania jest ok, reaguje prawidłowo.
Na pewno ? nie jest zakleszczony ?
stefann29 wrote: Jak lecę na pusto to spalanie wynosi 22,5 litra a wcześniej było w okolicy 21,3.
Na czym to kolega mierzy ??? bo jak to dane z wyświetlacza to bym im za bardzo nie wierzył.